Konu
Nod32 Kullanmayın!
26-09-2010, 17:50:19
#82
VeyselEnezoglu
Hocam antivirüs hepsi yalan kasmaktan başka bişe yapmıyor nod32 bi kurdum sanki hiç virüs yok bişe yok ama virüsden çöküyor makina bizimki yook bi uyarı verir orda lisans bittimi onu hiç kaçırmaz