Konu
Nod32 Kullanmayın!
01-10-2010, 23:54:08
#84
Şahin DAĞ
Misafir
DoganKartal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben hiç bir virus programını kullanmıyorum en kalıcı yöntem full format
içeriklerimi depolarım bir yere.
evet 1 kere bulaştıktan sonra en iyi çözüm format oluyor