o kadar kişi kullanıyorda sorun cıkmıyor.
Tek sendemi cıkacak

Yanlış karar veriyorsun.. Suçu nod32 yerine kullandıgın programlarda ve kendinde ara. Bende yıllardır kullanıyorum tek 1 sorun yaşamadım.
diğer yorum yazan arkadaşlarla ortak görüşteyiz...