Konu
Nod32 Kullanmayın!
18-11-2010, 00:03:18
#113
tanerokutan
avast kullanıyorum, hiç sorun yaşamadım ve hiç kasmıyor.
Bir ara promosyon gelen trend micro kurmuştum, sanki bilgisayarın vitesi düştü gibi oldu