tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kasmadığı için bende çok memnundum. İlk hesaplarım çalındığında yine takmamıştım. Ama son çalındığında AVG kurup tarattığımda dünya kadar virüs buldu.

AVG den önce Zemana kurmuştum. Sürekli bir gönderim vardı ve zemana onlarıda engelledi.

Ama şuan ne kullanıyorsun diyorsan ubuntuya geçtim kafam rahat
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOooooooooooooooooooooooooooo

Sende benim gibisin demek

Kaspersky 2010 lisanslı + zemana lisanslı fayda etmiyordu, iframe yiyordum. Ubuntuya geçtim 3-4 ay oldu. Soruların olursa pm at