schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google amca bile antivirüs sorgusunda ilk sırada nod32 iyi gösteriyor bende yıllardır nod32 kullanıyorum bence çok kalitedir bir savunucu.
nod 32 kadar dandik bir antivirüs görmedim.tabi kullanımdan kullanıma da farkeder. bir takım sitelerde işiniz yoksa nod32 değil antivirüssüz bile bişey olmaz. ancak size tavsiyem en kısa zamanda bütün bilgileriniz iyedekledikten sonra autorun virüsü barındıran bir flash diski usb ye takmanız. o zaman nod32 nin nasıl kalitesiz oduğunu görürsünüz.