Konu
Nod32 Kullanmayın!
20-09-2010, 18:25:14
#49
ugrboz
Nod32 genel anlamda pc kasmadığı için tercih ediliyor ben Panda internet security kullanmanızı öneririm kafanız rahat olur başka birşeye gerek kalmıyor.