Hocam diyorum size bak. 1 ay kullanın nod32. Ardından güncelleyin ve taratın. Daha sonra birde AVG ile taratın
her antivirüs %100 koruma sağlamamaktadır zaten birinin bulduğunu diğeri bulamıyor avg nod32 kaspersky avast panda nortonda azcık kullandım..
avg tamam memnumdum ama ağır avast çok ağır nortona vakit bilee vermedim çok çok ağır oldugu içni kaldırdım kaspersky dünyada 1. sırayı alıyo yanlış hatırlamıyosam ama kaspersky de sürekli birşeyler bulup kastırıyor ben en çok panda dan memnum oldum ki kimse yi panda kullandıgını duymadım görmedim listeler yapıldığında ilk 10 a dahi girmedi ama en sağlam antivirüslerden biriydi bence sen şimdi nod32 yi begenmiyorsun olabilirr ama ağır olmadıgı için herkes tercih ediyo ben buzamana kadar en çok avg ve nod32 kullandım nod 32 de listede ilk 3 içerisinde... virüs girmicek diye birşey yok her gün virüs ürüyor başkalarının kafasında kuşku kalmasın diye yazdım...