Konu
Nod32 Kullanmayın!
22-09-2010, 17:49:50
#68
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
rob33n adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Protectstar 2010 test sonuçlarına bir göz atın. Malesef Almanca ama şu resmi pdf'den aldım.
Nerde Kaspersky, nerde Avg nerde diğerleri.
PDF linki:
http://www.protectstar-testlab.org/c...is2010_web.pdf
Hocam diyorum size bak. 1 ay kullanın nod32. Ardından güncelleyin ve taratın. Daha sonra birde AVG ile taratın