• 11-04-2020, 23:29:47
    #28
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pepi cıkmış olduğu günden beri kullanıyor olman bu alanda seni tecrübeli yapmaz, üye etiketleyip etiketlememeniz beni çok iplemiyor, kimin ne yaptığını bilmeden *********** diye konuşmak terbiyesizlikten başka birşey değildir bunun için birisini etiketlemeye gerek yok, hiçbirşey bilmeden bende size desem ki bu adam çıktığı günden beri pep kullanıyor kesin illegal birşey yapmıştır buda doğru değil, sizin söylediğiniz de doğru değil o yüzden. Sen genede 2 kere düşün bir şey söylemeden önce..
    Yani çok muhattab alıp cevaplamak istemiyorum ama devamlı pas atıyorsunuz.


    Bak şu yukarıdaki resme iyi bak....
    Konu sahibi ne yazmış? Pep ceza kesti.
    Pep nasıl bir ceza kesebilir? Paypal nasıl ceza kesiyordu? Ters işlem yapıp borçlandırıyordu.

    Yani pep kafasına göre ceza kesebilir mi? Muhtamelen iadeli bir mevzu döndü, ters işlem yaptı.

    Onun dışında, şu yazdıkların o kadar tutarsız ki..."pep kullanıyor kesin illegal bir şey yapmış" "pepi kullanman seni tecrübeli yapmaz" "2 kere düşün bir şey söylemeden önce" falan...
    Hayırdır, bu forumda birileri size mi soruyor konuşmadan önce?
    Siz kimsiniz arkadaşım. Varsa bir hatamız ceza mızı alırız geçer. Sen kimsin beni uyarıyorsun?
  • 11-04-2020, 23:36:51
    #29
    MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani çok muhattab alıp cevaplamak istemiyorum ama devamlı pas atıyorsunuz.


    Bak şu yukarıdaki resme iyi bak....
    Konu sahibi ne yazmış? Pep ceza kesti.
    Pep nasıl bir ceza kesebilir? Paypal nasıl ceza kesiyordu? Ters işlem yapıp borçlandırıyordu.

    Yani pep kafasına göre ceza kesebilir mi? Muhtamelen iadeli bir mevzu döndü, ters işlem yaptı.

    Onun dışında, şu yazdıkların o kadar tutarsız ki..."pep kullanıyor kesin illegal bir şey yapmış" "pepi kullanman seni tecrübeli yapmaz" "2 kere düşün bir şey söylemeden önce" falan...
    Hayırdır, bu forumda birileri size mi soruyor konuşmadan önce?
    Siz kimsiniz arkadaşım. Varsa bir hatamız ceza mızı alırız geçer. Sen kimsin beni uyarıyorsun?
    Şu forumda kayıtlı olan 110k üyeden birisiyim aynı senin gibi dostum,tüm olaya at gözlüğü ile bakıyorsun birde gelmişsin saçma saçma şeyler koymuşsun eklemişsin mevzunun ne olduğunu bilmeden gene söylüyorum kimseye d.olandirici diyemezsiniz, ben kimmiyim ismim soy ismim profilimde yazıyor ordan bakarsın, sen kimsin beni uyarıyorsun? Bu forumda yanlış birşey yanlış bir ithamda bulunuyorsa birisi bunu 110k üye dahil herkes söyleyebilir uyarabilir, benimde yanlış bir konuşmam olursa eğer beni uyaranları memnuniyetle karşılarım anlayışla karşılarım. Sen kimsin beni uyarıyorsun demem sizde diyemezsiniz ve o yuzden söylediğiniz kelimenin işin ne olduğunu bilmeden yanlış olduğunu söyledim size, gene söylüyorum kimseye *********** diyemezsiniz siz.
  • 11-04-2020, 23:48:37
    #30
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu forumda kayıtlı olan 110k üyeden birisiyim aynı senin gibi dostum,tüm olaya at gözlüğü ile bakıyorsun birde gelmişsin saçma saçma şeyler koymuşsun eklemişsin mevzunun ne olduğunu bilmeden gene söylüyorum kimseye d.olandirici diyemezsiniz, ben kimmiyim ismim soy ismim profilimde yazıyor ordan bakarsın, sen kimsin beni uyarıyorsun? Bu forumda yanlış birşey yanlış bir ithamda bulunuyorsa birisi bunu 110k üye dahil herkes söyleyebilir uyarabilir, benimde yanlış bir konuşmam olursa eğer beni uyaranları memnuniyetle karşılarım anlayışla karşılarım. Sen kimsin beni uyarıyorsun demem sizde diyemezsiniz ve o yuzden söylediğiniz kelimenin işin ne olduğunu bilmeden yanlış olduğunu söyledim size, gene söylüyorum kimseye *********** diyemezsiniz siz.
    Valla akşam akşam dert aldık başımıza. Pep ceza kesebilen bir kurum değil! Nasıl bir ceza kesebilir, ne diye bir açıklama yapacak ceza keserken. Duyar kasmak için cevap yazıp durmayın. Şu konuya da başka mesaj atmıyorum, mesajım çok açık. Dolandırma olayı var ise zaten hukuken karşılığını alır, dolandırılma olayı yok ise bu işlem düzeltilir olur biter. Ama ben yine de söyleyim, şahıs belirtmeden bu mevzularda sıkça cahil insanların başının yandığını gördüğüm bir olay karşısında (ki yazdığım hedef belirtmeden sadece durumu anlamaya yönelik) mesajım yüzünden başıma üşüşen kimse, gelip bana burda hayat dersi vermesin.

    Gönderdiğim resimde ki reklamdan onlarca kişinin başı yanmış. Konuda geçen mevzu bu mu değil mi bilemem. Ama bundan dolayıysa, bu dolandırıcılar beter olsunlar. Aslında bu olayların daha büyük yaptırımları gerekiyor.

    SM-G955F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 11-04-2020, 23:54:12
    #31
    Arkadaşa ben de sormuştum, gib'e bildirmiş Pep, Gib de vergi cezası kesmiş. Öyle demişti kendisi.
  • 11-04-2020, 23:57:59
    #32
    MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla akşam akşam dert aldık başımıza. Pep ceza kesebilen bir kurum değil! Nasıl bir ceza kesebilir, ne diye bir açıklama yapacak ceza keserken. Duyar kasmak için cevap yazıp durmayın. Şu konuya da başka mesaj atmıyorum, mesajım çok açık. Dolandırma olayı var ise zaten hukuken karşılığını alır, dolandırılma olayı yok ise bu işlem düzeltilir olur biter. Ama ben yine de söyleyim, şahıs belirtmeden bu mevzularda sıkça cahil insanların başının yandığını gördüğüm bir olay karşısında (ki yazdığım hedef belirtmeden sadece durumu anlamaya yönelik) mesajım yüzünden başıma üşüşen kimse, gelip bana burda hayat dersi vermesin.

    Gönderdiğim resimde ki reklamdan onlarca kişinin başı yanmış. Konuda geçen mevzu bu mu değil mi bilemem. Ama bundan dolayıysa, bu dolandırıcılar beter olsunlar. Aslında bu olayların daha büyük yaptırımları gerekiyor.

    SM-G955F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Duyar falan işim olmaz benim, konu geçen mevzunun ne oldugunu bilmeden konuşmanız en büyük cahillik zaten, cahile laf anlatmaya çalışırsın anlamaz bunu anlarım, akıllı adama anlatmaya çalışırsın olayı başka yere çeker saçmalar durur, size cahilde demeyeceğim akıllı da, gonderdigin resimden onlarca yüzlerce kişi dolandırılmiş olabilir beter de olsunlar konumuz bu değil konuyu buraya kadar saçmalayıp getiren sizsiniz, 1 kere daha söylüyorum iyi okuyun anlamaya çalışın, adam ceza yemiş neyden olduğu belli değil ne yaptığı belli değil siz diyorsunuz ki bunu yapmış olabilir şunu yapmış olabilir *********** bu, işte bunu diyemezsiniz size bunu anlatmaya çalışıyorum ama anlamakta zorlanıyorsunuz yada anlayamıyorsunuz sabaha kadar da anlatmaya çalışsam gene anlayamayacaksınız.
    Cahil ilen etme sohbet her sözü bir baş incidir demiş güzel usta böyle de bitirelim bari daha da alıntı yapmanıza gerek yok sizden anlayış beklemiyorum artık
  • 11-04-2020, 23:58:54
    #33
    Üyeliği durduruldu
    ​​​​
    Arkadaşlar pep ceza kesmedi nasıl bu kadar karıştı konu anlamıyorum pep bokta atmadım sadece fb harcamalarında pep kullandım ve gib başkanlığınca tarafıma fb kullanımlarıyla alakalı stopaj çıktı olay bundan ibaret diğer hiç bir firmada yaşamadım ki gibden gelen kağıttada paladyum ödeme sistemleri yazıyordu olay bu 1300 tl vergi cezası yedim nitekim bu hepimizin başına gelebilir




    Arkadaşlar bazılarınız yok illegal yok *********** yok bilmem ne demiş yahu dostlar ben trafik reklamı açan biriyim yaşım çokta büyük değil ama ithamlarda bulunmayın konuyu açan arkadaşlarda aynısını demiştim gibe bilgi veriyor vergi cezası stopaj dan 3 senedir diğer firmaları kullanıyorum hiç böyle birşey gelmedi başıma ister kullanın ister kullanmayın ben kullanmıyorum cezadan sonra 9k civarında topla reklam vermiştim olay bu 1298 TL vergi cezası geldi stopaj la alakalı sizinde başına a gelmesin diye uyardım ben başka firmada yaşamadım demekki bunlar bildiriyor olabilir tavsiyede bulundum demediğiniz laf kalmamış tebrikler



    ReMo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdan bir kişi pep sanal kart kullandığı için 1300 TL ceza aldığını söylüyor. Sizce bu gerçekmi? Daha önce böyle bir ceza alan oldumu?

    Aşağıdakı kişi yazmışdı kendisi ile iletişime geçtim doğludı ceza aldığını daha önce şimdi etiketliyorum açıklama yapsın.

    @ReklamHesaplari;

    Hocam konuyu açıyorsun ama bana etiken 1 defa sorman gerekir zaten gerekli açıklamayı sana yazmıştım ne diye garip garip konular açıp sanki konuyada hakim değilmişsin gibi bana laf ettiyorsun vallahi tebrik ederim



    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korkun kullanmayın diyedir
    Niye manyakmıyım ben dostum



    sametdemir38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanal kart hizmetini suistimal etmiştir. Satışını yapmıştır. Yoksa neden versinler.
    Hala açık bu arada bir şeyi suistimal etmedim



    MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani pep dolandırıcıları ihbar ettiği için suçlu mu şimdi?
    Ben bunu anlamadım
    Dostum şükür *********** değilim tüm bilgilerim gerçek ki seyirde dolandırmadım sadece vergi cezası geldi olay bu



    MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani çok muhattab alıp cevaplamak istemiyorum ama devamlı pas atıyorsunuz.


    Bak şu yukarıdaki resme iyi bak....
    Konu sahibi ne yazmış? Pep ceza kesti.
    Pep nasıl bir ceza kesebilir? Paypal nasıl ceza kesiyordu? Ters işlem yapıp borçlandırıyordu.

    Yani pep kafasına göre ceza kesebilir mi? Muhtamelen iadeli bir mevzu döndü, ters işlem yaptı.

    Onun dışında, şu yazdıkların o kadar tutarsız ki..."pep kullanıyor kesin illegal bir şey yapmış" "pepi kullanman seni tecrübeli yapmaz" "2 kere düşün bir şey söylemeden önce" falan...
    Hayırdır, bu forumda birileri size mi soruyor konuşmadan önce?
    Siz kimsiniz arkadaşım. Varsa bir hatamız ceza mızı alırız geçer. Sen kimsin beni uyarıyorsun?

    Dostum bana gib kesit cezayı ondanda yıllardır diğer firmaları kullanırken hiç birinden 1 sorun olmazken sadece 8 aydır aynı firmayı kullanayım dedim tak vergi borcu 8 aylık kısaca *********** değilim çok istersen kullan ama ben kullanmıyorum sanki peple göbek bağım var kim ne yaparsa yapar ben uyardım sadece diğer firmalar en azından sorulmadan cevap vermiyor ama bunlar sanırım direk bildiriyor bu fb diye bugün bana geldi yarın sana gelmeyeceğinin garantisi yok diğer firmalarla bir ortaklığım yok kimseye kullanmayın da demiyorum kafasına göre herkez
  • 12-04-2020, 00:20:15
    #34
    ReklamHesaplari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar pep ceza kesmedi nasıl bu kadar karıştı konu anlamıyorum pep bokta atmadım sadece fb harcamalarında pep kullandım ve gib başkanlığınca tarafıma fb kullanımlarıyla alakalı stopaj çıktı olay bundan ibaret diğer hiç bir firmada yaşamadım ki gibden gelen kağıttada paladyum ödeme sistemleri yazıyordu olay bu 1300 tl vergi cezası yedim nitekim bu hepimizin başına gelebilir




    Arkadaşlar bazılarınız yok illegal yok *********** yok bilmem ne demiş yahu dostlar ben trafik reklamı açan biriyim yaşım çokta büyük değil ama ithamlarda bulunmayın konuyu açan arkadaşlarda aynısını demiştim gibe bilgi veriyor vergi cezası stopaj dan 3 senedir diğer firmaları kullanıyorum hiç böyle birşey gelmedi başıma ister kullanın ister kullanmayın ben kullanmıyorum cezadan sonra 9k civarında topla reklam vermiştim olay bu 1298 TL vergi cezası geldi stopaj la alakalı sizinde başına a gelmesin diye uyardım ben başka firmada yaşamadım demekki bunlar bildiriyor olabilir tavsiyede bulundum demediğiniz laf kalmamış tebrikler






    Hocam konuyu açıyorsun ama bana etiken 1 defa sorman gerekir zaten gerekli açıklamayı sana yazmıştım ne diye garip garip konular açıp sanki konuyada hakim değilmişsin gibi bana laf ettiyorsun vallahi tebrik ederim





    Niye manyakmıyım ben dostum





    Hala açık bu arada bir şeyi suistimal etmedim





    Dostum şükür *********** değilim tüm bilgilerim gerçek ki seyirde dolandırmadım sadece vergi cezası geldi olay bu
    Hocam konu Pep ceza kesti olarak açılmış başkası için. Geçenlerde aynı konu döndü başka bir platformda, Pep bazı ödemelere ters işlem yaptırdığı için hesapları borçlandırmış.

    Pep ceza kesti olarak dönünce olay, başka açıklaması yok. Ayrıca konu sahibi konuyu açtığında sizinle ilgili bir etiket, bilgi, mesajınızın alıntısı vs de yoktu ortada.

    Kimseye ithamda bulunup suçlamak değil amacımız, ancak konunun ilk açılışında ki hali ile bir illegal durum söz konusu gibiydi. Sonrasında diğer bir kaç arkadaş, bir şeyler yazmış onlara cevap verirken konu uzadı. Baştan vergi cezası falan yazılsa, zaten durum belli olurdu.

    Geçmiş olsun.
  • 12-04-2020, 00:25:42
    #35
    Üyeliği durduruldu
    MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konu Pep ceza kesti olarak açılmış başkası için. Geçenlerde aynı konu döndü başka bir platformda, Pep bazı ödemelere ters işlem yaptırdığı için hesapları borçlandırmış.

    Pep ceza kesti olarak dönünce olay, başka açıklaması yok. Ayrıca konu sahibi konuyu açtığında sizinle ilgili bir etiket, bilgi, mesajınızın alıntısı vs de yoktu ortada.

    Kimseye ithamda bulunup suçlamak değil amacımız, ancak konunun ilk açılışında ki hali ile bir illegal durum söz konusu gibiydi. Sonrasında diğer bir kaç arkadaş, bir şeyler yazmış onlara cevap verirken konu uzadı. Baştan vergi cezası falan yazılsa, zaten durum belli olurdu.

    Geçmiş olsun.

    Haklısın usülen bir kere sorması lazımdı arkadaşın ama bende gördüğümü yaşadığımı yazmıştım arkadaşa o çok garip bir dille yazmış konuda uzamış benim nacizane tavsiyem başka firmalara bakın gelen kağıdı pazartesi evime geçtiğimde atarım buraya paladyum ödemenin bildirdiğini sizde dikkatli olun lütfen kimsenin canı yanmasın diye attım o postu. Sonuçta burdan çok ekmek yiyen insan var ben 9k da 1298 TL yedim nice insanlar günde basıyor o reklamı sizi bildirmeyen en azından sormadıkça söylemeyen firmalara yönelmenizi tavsiye eder iyi forumlar dilerim
  • 12-04-2020, 00:28:29
    #36
    ReklamHesaplari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın usülen bir kere sorması lazımdı arkadaşın ama bende gördüğümü yaşadığımı yazmıştım arkadaşa o çok garip bir dille yazmış konuda uzamış benim nacizane tavsiyem başka firmalara bakın gelen kağıdı pazartesi evime geçtiğimde atarım buraya paladyum ödemenin bildirdiğini sizde dikkatli olun lütfen kimsenin canı yanmasın diye attım o postu. Sonuçta burdan çok ekmek yiyen insan var ben 9k da 1298 TL yedim nice insanlar günde basıyor o reklamı sizi bildirmeyen en azından sormadıkça söylemeyen firmalara yönelmenizi tavsiye eder iyi forumlar dilerim
    Hocam benim anlamadığım şöyle bir şey var, siz niçin vergi ödemediğiniz için ceza yiyorsunuz ki? Facebook zaten reklam ücretine %18 kdv ekleyerek para kesiyor bizden. Yani vergiyi parayı kazananın, yani facebook'un ödemesi lazım. İtiraz edin derim.