Arkadaşlar pep ceza kesmedi nasıl bu kadar karıştı konu anlamıyorum pep bokta atmadım sadece fb harcamalarında pep kullandım ve gib başkanlığınca tarafıma fb kullanımlarıyla alakalı stopaj çıktı olay bundan ibaret diğer hiç bir firmada yaşamadım ki gibden gelen kağıttada paladyum ödeme sistemleri yazıyordu olay bu 1300 tl vergi cezası yedim nitekim bu hepimizin başına gelebilir
Arkadaşlar bazılarınız yok illegal yok *********** yok bilmem ne demiş yahu dostlar ben trafik reklamı açan biriyim yaşım çokta büyük değil ama ithamlarda bulunmayın konuyu açan arkadaşlarda aynısını demiştim gibe bilgi veriyor vergi cezası stopaj dan 3 senedir diğer firmaları kullanıyorum hiç böyle birşey gelmedi başıma ister kullanın ister kullanmayın ben kullanmıyorum cezadan sonra 9k civarında topla reklam vermiştim olay bu 1298 TL vergi cezası geldi stopaj la alakalı sizinde başına a gelmesin diye uyardım ben başka firmada yaşamadım demekki bunlar bildiriyor olabilir tavsiyede bulundum demediğiniz laf kalmamış tebrikler
Forumdan bir kişi pep sanal kart kullandığı için 1300 TL ceza aldığını söylüyor. Sizce bu gerçekmi? Daha önce böyle bir ceza alan oldumu?
Aşağıdakı kişi yazmışdı kendisi ile iletişime geçtim doğludı ceza aldığını daha önce şimdi etiketliyorum açıklama yapsın.
@ReklamHesaplari;
Hocam konuyu açıyorsun ama bana etiken 1 defa sorman gerekir zaten gerekli açıklamayı sana yazmıştım ne diye garip garip konular açıp sanki konuyada hakim değilmişsin gibi bana laf ettiyorsun vallahi tebrik ederim
Korkun kullanmayın diyedir
Niye manyakmıyım ben dostum
Sanal kart hizmetini suistimal etmiştir. Satışını yapmıştır. Yoksa neden versinler.
Hala açık bu arada bir şeyi suistimal etmedim
Yani pep dolandırıcıları ihbar ettiği için suçlu mu şimdi?
Ben bunu anlamadım
Dostum şükür *********** değilim tüm bilgilerim gerçek ki seyirde dolandırmadım sadece vergi cezası geldi olay bu
Yani çok muhattab alıp cevaplamak istemiyorum ama devamlı pas atıyorsunuz.
Bak şu yukarıdaki resme iyi bak....
Konu sahibi ne yazmış? Pep ceza kesti.
Pep nasıl bir ceza kesebilir? Paypal nasıl ceza kesiyordu? Ters işlem yapıp borçlandırıyordu.
Yani pep kafasına göre ceza kesebilir mi? Muhtamelen iadeli bir mevzu döndü, ters işlem yaptı.
Onun dışında, şu yazdıkların o kadar tutarsız ki..."pep kullanıyor kesin illegal bir şey yapmış" "pepi kullanman seni tecrübeli yapmaz" "2 kere düşün bir şey söylemeden önce" falan...
Hayırdır, bu forumda birileri size mi soruyor konuşmadan önce?
Siz kimsiniz arkadaşım. Varsa bir hatamız ceza mızı alırız geçer. Sen kimsin beni uyarıyorsun?
Dostum bana gib kesit cezayı ondanda yıllardır diğer firmaları kullanırken hiç birinden 1 sorun olmazken sadece 8 aydır aynı firmayı kullanayım dedim tak vergi borcu 8 aylık kısaca *********** değilim çok istersen kullan ama ben kullanmıyorum sanki peple göbek bağım var kim ne yaparsa yapar ben uyardım sadece diğer firmalar en azından sorulmadan cevap vermiyor ama bunlar sanırım direk bildiriyor bu fb diye bugün bana geldi yarın sana gelmeyeceğinin garantisi yok diğer firmalarla bir ortaklığım yok kimseye kullanmayın da demiyorum kafasına göre herkez