• 11-04-2020, 23:01:24
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Bende uzun zaman kullanıyorum bir sorun yok neyin cezası?
  • 11-04-2020, 23:04:10
    #20
    @ReklamHesaplari;

    Hocam durum nedir ?
  • 11-04-2020, 23:06:36
    #21
    Mentha06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın ne yaptığını ne biliyorsunda saçma sapan konusuyorsun?
    Sana mı sorucam nasıl konuşacağımı, bak kendi işine..
    O mevzuların nasıl bir süreçte gittiğini, hangi aşamadan sonra ceza alınacak hale geldiğini ben iyi biliyorum.
    Şimdi adamın canını sıkma, bir daha da beni alıntılama.
  • 11-04-2020, 23:08:07
    #22
    MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana mı sorucam nasıl konuşacağımı, bak kendi işine..
    O mevzuların nasıl bir süreçte gittiğini, hangi aşamadan sonra ceza alınacak hale geldiğini ben iyi biliyorum.
    Şimdi adamın canını sıkma, bir daha da beni alıntılama.
    Gevşeklik etme benim kafamı bozma canını sıkmaymış
  • 11-04-2020, 23:10:18
    #23
    Mentha06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gevşeklik etme benim kafamı bozma canını sıkmaymış
    Ne anlatıyosun sen ya?
    Hayırdır, konuyla sen neden bu kadar ilgilendin üzerine alındın?
    Gevşeklik lafını falan sana yediririm.
  • 11-04-2020, 23:11:52
    #24
    MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani pep dolandırıcıları ihbar ettiği için suçlu mu şimdi?
    Ben bunu anlamadım
    adamın ************** yaptığını ne biliyorsun? Ceza yedi diye *********** mı oluyor? Bunlar ağır ithamlar 2 kere düşünün 1 kere konuşun bence..
  • 11-04-2020, 23:15:39
    #25
    MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne anlatıyosun sen ya?
    Hayırdır, konuyla sen neden bu kadar ilgilendin üzerine alındın?
    Gevşeklik lafını falan sana yediririm.
    konu sahibini tanımam etmem gelmiş adama *********** yazıyorsun
    tamam yaparsın - editleme
  • 11-04-2020, 23:16:34
    #26
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamın ************** yaptığını ne biliyorsun? Ceza yedi diye *********** mı oluyor? Bunlar ağır ithamlar 2 kere düşünün 1 kere konuşun bence..
    Çıktığından beri Pep kullanıyorum. Kartını da kullanıyorum fiziksel olarak.
    Şikayetvar da geçen mevzu günler önce patladı.
    Facebook ta reklam açan dolandırıcıların hesaplarını deşifre etti diye yanlış lanse ediliyor burada.

    Ayrıca ben mesajı yazdığımda ne üye etiketlenmişti ne de konuyla ilgili bir netlik vardı.
    Yine söylüyorum ben bu forumda bilgim olmayan bir şey ile ilgili konuşmam, konuşursam da 2 kere düşünmem.
  • 11-04-2020, 23:20:55
    #27
    MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıktığından beri Pep kullanıyorum. Kartını da kullanıyorum fiziksel olarak.
    Şikayetvar da geçen mevzu günler önce patladı.
    Facebook ta reklam açan dolandırıcıların hesaplarını deşifre etti diye yanlış lanse ediliyor burada.

    Ayrıca ben mesajı yazdığımda ne üye etiketlenmişti ne de konuyla ilgili bir netlik vardı.
    Yine söylüyorum ben bu forumda bilgim olmayan bir şey ile ilgili konuşmam, konuşursam da 2 kere düşünmem.
    Pepi cıkmış olduğu günden beri kullanıyor olman bu alanda seni tecrübeli yapmaz, üye etiketleyip etiketlememeniz beni çok iplemiyor, kimin ne yaptığını bilmeden *********** diye konuşmak terbiyesizlikten başka birşey değildir bunun için birisini etiketlemeye gerek yok, hiçbirşey bilmeden bende size desem ki bu adam çıktığı günden beri pep kullanıyor kesin illegal birşey yapmıştır buda doğru değil, sizin söylediğiniz de doğru değil o yüzden. Sen genede 2 kere düşün bir şey söylemeden önce..