Pep size de mi ceza göndermiş?
43
●3.609
- 12-04-2020, 00:30:43Üyeliği durdurulduPep Para Ankara kiminse baya mağdur olan var beyler pep bu iş için kollari sivamış ve , ve ciddi bir yaptırım uygulayacak bu reklamlari açanlarinda allah belasini versin edevlet kart aidati diye yazıklar olsun ne hale gelmişler bu insalar para para diye..
- 12-04-2020, 00:32:20Üyeliği durdurulduDostum senin konuya hakim olmadığından yazdığını düşünerek tekrar açıklıyorum olay KDV değil STOPAJ bununla alakalı bir vergi borcu reklamveren kişiye çıkar konuyu Google de Facebook vergi diye araştır görürsün sorun da şu aslında diğer kart firmaları atıyorum vergi dairesi sormadıkça gelip size vergi borcu çıkarmaz ki diğerleri öyle yapıyor ama bu malum firma direk gibe bu adam kayıtları tcsi bu bu kadar fbden reklam vermiş bilginiz olsun diyor sonundada gib size cezayı dayıyor olay bundan ibaret diğer hiç bir firma bu tarz bir bilgi vermiyor sadece masak denetiminde ama bunlar yaranmak için mi artık ne içinse birşey ler yapıyor ve işin sonunda size ceza geliyorilkerzg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.parasut.com/blog/interne...aj-yukumlulugu - 12-04-2020, 00:35:35Üyeliği durdurulduReklamHesaplari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar diyorki ceza geldiyse bize bunu kanitla belge ile resimle gösterin diyor. - 12-04-2020, 00:37:35Üyeliği durdurulduKimsenin öyle birşey dediği yok ama bunda yukarıda yazmıştım malum ev karantinasından dolayı pazartesi evime geçip atarım dostum ki yalan konuşacak biri değilim firmada benim değil ben nacizane uyarı da bulundum herkez istediğini yapabilirhsyngns27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2020, 01:13:22Sanmıyorum öyle bir şey olacağını. İster face açar ister başka bir şey pep ne uğraşsın bununla.
- 12-04-2020, 01:46:27Üyeliği durdurulduSanmadığın şeyi yaşayan biri var kertenkele kardeşim biraz mantıklı düşün ne diye peple uğraşayım isteyen kullansın ben sadece uyarıda bulundum dimi keyfine kalmış kertenkele hani vergi varya kardeşim resmi yasal olan ondan bahsediyoruz sen kertenkele olduğundan dolayı insani şeyleri pek anlamaman normal 😀kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2020, 01:50:15Yazdığım şeyi kertenkele kadar anlamadan yazmışsın ne diyeyim.ReklamHesaplari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle