• 12-04-2020, 00:30:43
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Pep Para Ankara kiminse baya mağdur olan var beyler pep bu iş için kollari sivamış ve , ve ciddi bir yaptırım uygulayacak bu reklamlari açanlarinda allah belasini versin edevlet kart aidati diye yazıklar olsun ne hale gelmişler bu insalar para para diye..
  • 12-04-2020, 00:32:20
    #38
    Üyeliği durduruldu
    ilkerzg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim anlamadığım şöyle bir şey var, siz niçin vergi ödemediğiniz için ceza yiyorsunuz ki? Facebook zaten reklam ücretine %18 kdv ekleyerek para kesiyor bizden. Yani vergiyi parayı kazananın, yani facebook'un ödemesi lazım. İtiraz edin derim.
    Dostum senin konuya hakim olmadığından yazdığını düşünerek tekrar açıklıyorum olay KDV değil STOPAJ bununla alakalı bir vergi borcu reklamveren kişiye çıkar konuyu Google de Facebook vergi diye araştır görürsün sorun da şu aslında diğer kart firmaları atıyorum vergi dairesi sormadıkça gelip size vergi borcu çıkarmaz ki diğerleri öyle yapıyor ama bu malum firma direk gibe bu adam kayıtları tcsi bu bu kadar fbden reklam vermiş bilginiz olsun diyor sonundada gib size cezayı dayıyor olay bundan ibaret diğer hiç bir firma bu tarz bir bilgi vermiyor sadece masak denetiminde ama bunlar yaranmak için mi artık ne içinse birşey ler yapıyor ve işin sonunda size ceza geliyor



    https://www.parasut.com/blog/interne...aj-yukumlulugu
  • 12-04-2020, 00:35:35
    #39
    Üyeliği durduruldu
    ReklamHesaplari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum senin konuya hakim olmadığından yazdığını düşünerek tekrar açıklıyorum olay KDV değil STOPAJ bununla alakalı bir vergi borcu reklamveren kişiye çıkar konuyu Google de Facebook vergi diye araştır görürsün sorun da şu aslında diğer kart firmaları atıyorum vergi dairesi sormadıkça gelip size vergi borcu çıkarmaz ki diğerleri öyle yapıyor ama bu malum firma direk gibe bu adam kayıtları tcsi bu bu kadar fbden reklam vermiş bilginiz olsun diyor sonundada gib size cezayı dayıyor olay bundan ibaret diğer hiç bir firma bu tarz bir bilgi vermiyor sadece masak denetiminde ama bunlar yaranmak için mi artık ne içinse birşey ler yapıyor ve işin sonunda size ceza geliyor




    https://www.parasut.com/blog/interne...aj-yukumlulugu


    arkadaşlar diyorki ceza geldiyse bize bunu kanitla belge ile resimle gösterin diyor.
  • 12-04-2020, 00:37:35
    #40
    Üyeliği durduruldu
    hsyngns27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/URL]

    arkadaşlar diyorki ceza geldiyse bize bunu kanitla belge ile resimle gösterin diyor.
    Kimsenin öyle birşey dediği yok ama bunda yukarıda yazmıştım malum ev karantinasından dolayı pazartesi evime geçip atarım dostum ki yalan konuşacak biri değilim firmada benim değil ben nacizane uyarı da bulundum herkez istediğini yapabilir
  • 12-04-2020, 01:13:22
    #41
    Sanmıyorum öyle bir şey olacağını. İster face açar ister başka bir şey pep ne uğraşsın bununla.
  • 12-04-2020, 01:46:27
    #42
    Üyeliği durduruldu
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanmıyorum öyle bir şey olacağını. İster face açar ister başka bir şey pep ne uğraşsın bununla.
    Sanmadığın şeyi yaşayan biri var kertenkele kardeşim biraz mantıklı düşün ne diye peple uğraşayım isteyen kullansın ben sadece uyarıda bulundum dimi keyfine kalmış kertenkele hani vergi varya kardeşim resmi yasal olan ondan bahsediyoruz sen kertenkele olduğundan dolayı insani şeyleri pek anlamaman normal 😀
  • 12-04-2020, 01:50:15
    #43
    ReklamHesaplari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanmadığın şeyi yaşayan biri var kertenkele kardeşim biraz mantıklı düşün ne diye peple uğraşayım isteyen kullansın ben sadece uyarıda bulundum dimi keyfine kalmış kertenkele hani vergi varya kardeşim resmi yasal olan ondan bahsediyoruz sen kertenkele olduğundan dolayı insani şeyleri pek anlamaman normal 😀
    Yazdığım şeyi kertenkele kadar anlamadan yazmışsın ne diyeyim.
  • 24-04-2020, 22:48:24
    #44
    Misafir
    konu iptal.