hsyngns27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[/URL]

arkadaşlar diyorki ceza geldiyse bize bunu kanitla belge ile resimle gösterin diyor.
Kimsenin öyle birşey dediği yok ama bunda yukarıda yazmıştım malum ev karantinasından dolayı pazartesi evime geçip atarım dostum ki yalan konuşacak biri değilim firmada benim değil ben nacizane uyarı da bulundum herkez istediğini yapabilir