• 11-04-2020, 22:45:01
    #1
    Misafir
    Forumdan bir kişi pep sanal kart kullandığı için 1300 TL ceza aldığını söylüyor. Sizce bu gerçekmi? Daha önce böyle bir ceza alan oldumu?

    Aşağıdakı kişi yazmışdı kendisi ile iletişime geçtim doğludı ceza aldığını daha önce şimdi etiketliyorum açıklama yapsın.

    @ReklamHesaplari;
    ReklamHesaplari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pepte uzak durun Allah belalarını versin direk bu adam fb reklamı çıkıyor diyip bilgi veriyorlar sonra ceza geliyor uzak durun onlardan
  • 11-04-2020, 22:45:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bende kullandım harcama yapıyoruz neyin cezasi acaba ?
  • 11-04-2020, 22:46:13
    #3
    ReMo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdan bir kişi pep sanal kart kullandığı için 1300 TL ceza aldığını söylüyor. Sizce bu gerçekmi? Daha önce böyle bir ceza alan oldumu?
    Nasıl yani sanal kartı veren kendisi kullan diye.
  • 11-04-2020, 22:46:17
    #4
    Korkun kullanmayın diyedir
  • 11-04-2020, 22:46:25
    #5
    Ciddi olamazsınız 1 saat önce siteye kaydolup bi iş için 8 lira yükledim ben oraya
  • 11-04-2020, 22:47:27
    #6
    Konu linki nedir hocam ?
  • 11-04-2020, 22:48:02
    #7
    Sanal kart hizmetini suistimal etmiştir. Satışını yapmıştır. Yoksa neden versinler.
  • 11-04-2020, 22:48:05
    #8
    Kişiyi etiketlerseniz konuya açıklama yapsın.
  • 11-04-2020, 22:50:41
    #9
    Sanmıyorum hocam.