Pep size de mi ceza göndermiş? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Pep size de mi ceza göndermiş?
43
●
3.609
R10.net
Sosyal Medya
Facebook
Pep size de mi ceza göndermiş?
1
2
3
4
5
11-04-2020, 22:45:01
#1
ReMo
Misafir
Forumdan bir kişi pep sanal kart kullandığı için 1300 TL ceza aldığını söylüyor. Sizce bu gerçekmi? Daha önce böyle bir ceza alan oldumu?
Aşağıdakı kişi yazmışdı kendisi ile iletişime geçtim doğludı ceza aldığını daha önce şimdi etiketliyorum açıklama yapsın.
@
ReklamHesaplari
;
ReklamHesaplari adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pepte uzak durun Allah belalarını versin direk bu adam fb reklamı çıkıyor diyip bilgi veriyorlar sonra ceza geliyor uzak durun onlardan
11-04-2020, 22:45:38
#2
hsyngns27
Üyeliği durduruldu
bende kullandım harcama yapıyoruz neyin cezasi acaba ?
11-04-2020, 22:46:13
#3
Misafir
ReMo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forumdan bir kişi pep sanal kart kullandığı için 1300 TL ceza aldığını söylüyor. Sizce bu gerçekmi? Daha önce böyle bir ceza alan oldumu?
Nasıl yani sanal kartı veren kendisi kullan diye.
11-04-2020, 22:46:17
#4
Mutlubiter
Korkun kullanmayın diyedir
11-04-2020, 22:46:25
#5
Ripplay
Ciddi olamazsınız 1 saat önce siteye kaydolup bi iş için 8 lira yükledim ben oraya
11-04-2020, 22:47:27
#6
BySocial
Konu linki nedir hocam ?
11-04-2020, 22:48:02
#7
sametdemir
Sanal kart hizmetini suistimal etmiştir. Satışını yapmıştır. Yoksa neden versinler.
11-04-2020, 22:48:05
#8
Misafir
Kişiyi etiketlerseniz konuya açıklama yapsın.
11-04-2020, 22:50:41
#9
PardoraS
Sanmıyorum hocam.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler