ReMo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumdan bir kişi pep sanal kart kullandığı için 1300 TL ceza aldığını söylüyor. Sizce bu gerçekmi? Daha önce böyle bir ceza alan oldumu?
Nasıl yani sanal kartı veren kendisi kullan diye.