Forumdan bir kişi pep sanal kart kullandığı için 1300 TL ceza aldığını söylüyor. Sizce bu gerçekmi? Daha önce böyle bir ceza alan oldumu?

Aşağıdakı kişi yazmışdı kendisi ile iletişime geçtim doğludı ceza aldığını daha önce şimdi etiketliyorum açıklama yapsın.

@ReklamHesaplari;
ReklamHesaplari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pepte uzak durun Allah belalarını versin direk bu adam fb reklamı çıkıyor diyip bilgi veriyorlar sonra ceza geliyor uzak durun onlardan