adamın ************** yaptığını ne biliyorsun? Ceza yedi diye *********** mı oluyor? Bunlar ağır ithamlar 2 kere düşünün 1 kere konuşun bence..
Çıktığından beri Pep kullanıyorum. Kartını da kullanıyorum fiziksel olarak.
Şikayetvar da geçen mevzu günler önce patladı.
Facebook ta reklam açan dolandırıcıların hesaplarını deşifre etti diye yanlış lanse ediliyor burada.
Ayrıca ben mesajı yazdığımda ne üye etiketlenmişti ne de konuyla ilgili bir netlik vardı.
Yine söylüyorum ben bu forumda bilgim olmayan bir şey ile ilgili konuşmam, konuşursam da 2 kere düşünmem.