Çıktığından beri Pep kullanıyorum. Kartını da kullanıyorum fiziksel olarak.
Şikayetvar da geçen mevzu günler önce patladı.
Facebook ta reklam açan dolandırıcıların hesaplarını deşifre etti diye yanlış lanse ediliyor burada.
Ayrıca ben mesajı yazdığımda ne üye etiketlenmişti ne de konuyla ilgili bir netlik vardı.
Yine söylüyorum ben bu forumda bilgim olmayan bir şey ile ilgili konuşmam, konuşursam da 2 kere düşünmem.
Pepi cıkmış olduğu günden beri kullanıyor olman bu alanda seni tecrübeli yapmaz, üye etiketleyip etiketlememeniz beni çok iplemiyor, kimin ne yaptığını bilmeden *********** diye konuşmak terbiyesizlikten başka birşey değildir bunun için birisini etiketlemeye gerek yok, hiçbirşey bilmeden bende size desem ki bu adam çıktığı günden beri pep kullanıyor kesin illegal birşey yapmıştır buda doğru değil, sizin söylediğiniz de doğru değil o yüzden. Sen genede 2 kere düşün bir şey söylemeden önce..