ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pepi cıkmış olduğu günden beri kullanıyor olman bu alanda seni tecrübeli yapmaz, üye etiketleyip etiketlememeniz beni çok iplemiyor, kimin ne yaptığını bilmeden *********** diye konuşmak terbiyesizlikten başka birşey değildir bunun için birisini etiketlemeye gerek yok, hiçbirşey bilmeden bende size desem ki bu adam çıktığı günden beri pep kullanıyor kesin illegal birşey yapmıştır buda doğru değil, sizin söylediğiniz de doğru değil o yüzden. Sen genede 2 kere düşün bir şey söylemeden önce..
Yani çok muhattab alıp cevaplamak istemiyorum ama devamlı pas atıyorsunuz.


Bak şu yukarıdaki resme iyi bak....
Konu sahibi ne yazmış? Pep ceza kesti.
Pep nasıl bir ceza kesebilir? Paypal nasıl ceza kesiyordu? Ters işlem yapıp borçlandırıyordu.

Yani pep kafasına göre ceza kesebilir mi? Muhtamelen iadeli bir mevzu döndü, ters işlem yaptı.

Onun dışında, şu yazdıkların o kadar tutarsız ki..."pep kullanıyor kesin illegal bir şey yapmış" "pepi kullanman seni tecrübeli yapmaz" "2 kere düşün bir şey söylemeden önce" falan...
Hayırdır, bu forumda birileri size mi soruyor konuşmadan önce?
Siz kimsiniz arkadaşım. Varsa bir hatamız ceza mızı alırız geçer. Sen kimsin beni uyarıyorsun?