Haklısın usülen bir kere sorması lazımdı arkadaşın ama bende gördüğümü yaşadığımı yazmıştım arkadaşa o çok garip bir dille yazmış konuda uzamış benim nacizane tavsiyem başka firmalara bakın gelen kağıdı pazartesi evime geçtiğimde atarım buraya paladyum ödemenin bildirdiğini sizde dikkatli olun lütfen kimsenin canı yanmasın diye attım o postu. Sonuçta burdan çok ekmek yiyen insan var ben 9k da 1298 TL yedim nice insanlar günde basıyor o reklamı sizi bildirmeyen en azından sormadıkça söylemeyen firmalara yönelmenizi tavsiye eder iyi forumlar dilerim
Hocam benim anlamadığım şöyle bir şey var, siz niçin vergi ödemediğiniz için ceza yiyorsunuz ki? Facebook zaten reklam ücretine %18 kdv ekleyerek para kesiyor bizden. Yani vergiyi parayı kazananın, yani facebook'un ödemesi lazım. İtiraz edin derim.