MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani çok muhattab alıp cevaplamak istemiyorum ama devamlı pas atıyorsunuz.


Bak şu yukarıdaki resme iyi bak....
Konu sahibi ne yazmış? Pep ceza kesti.
Pep nasıl bir ceza kesebilir? Paypal nasıl ceza kesiyordu? Ters işlem yapıp borçlandırıyordu.

Yani pep kafasına göre ceza kesebilir mi? Muhtamelen iadeli bir mevzu döndü, ters işlem yaptı.

Onun dışında, şu yazdıkların o kadar tutarsız ki..."pep kullanıyor kesin illegal bir şey yapmış" "pepi kullanman seni tecrübeli yapmaz" "2 kere düşün bir şey söylemeden önce" falan...
Hayırdır, bu forumda birileri size mi soruyor konuşmadan önce?
Siz kimsiniz arkadaşım. Varsa bir hatamız ceza mızı alırız geçer. Sen kimsin beni uyarıyorsun?
Şu forumda kayıtlı olan 110k üyeden birisiyim aynı senin gibi dostum,tüm olaya at gözlüğü ile bakıyorsun birde gelmişsin saçma saçma şeyler koymuşsun eklemişsin mevzunun ne olduğunu bilmeden gene söylüyorum kimseye d.olandirici diyemezsiniz, ben kimmiyim ismim soy ismim profilimde yazıyor ordan bakarsın, sen kimsin beni uyarıyorsun? Bu forumda yanlış birşey yanlış bir ithamda bulunuyorsa birisi bunu 110k üye dahil herkes söyleyebilir uyarabilir, benimde yanlış bir konuşmam olursa eğer beni uyaranları memnuniyetle karşılarım anlayışla karşılarım. Sen kimsin beni uyarıyorsun demem sizde diyemezsiniz ve o yuzden söylediğiniz kelimenin işin ne olduğunu bilmeden yanlış olduğunu söyledim size, gene söylüyorum kimseye *********** diyemezsiniz siz.