• 28-12-2013, 11:40:23
    #91
    CNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu bi okuma zahmetinde bulunsaydın keşke.

    alanadlari.com un sözleşmede geçen oran; minimum komisyon 100 TL , bunun dışında %10 zaten arkadaşım. Farklı bir oran yok ki ortada Konu sahibi kendine torpil yapılmasını istemiş, 100 TL kesmeyin, %10 unu kesin 40 TL kesin demiş karşısında muhatap okan abiyi zannederek ama öyle bir durum yok yani. sen gittigidiyor a %10 kesiyorsun ama bu satışımdan %5 kes diye mesaj attın mı hiç.? atsan kabul ederler mi.? gidin güldürmeyin kendinizi.
    Öyle bir durum olsa bile okumadım ben yazılanları yorumladım gülünecek bir durum yok burada..
    O mesaj sistemindeki satıs yapan kişinin mesajını dikkat alması gerektigini düşünüyorum önceden bir mesaj atmış zaten pazarlık mesajıda olsa kabul etmiyorsa onaylamamlıydı buda bi gerçek..
  • 28-12-2013, 11:46:29
    #92
    Davay davay 🌹
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şayet Olay Sizin Dediğiniz Gibi ve Ben Doğru Anlamışsam...

    Pazarlık bitmiş %10 komisyon KABUL EDİLMİŞ.
    Para Gelince Pazarlığın Üstünde Başka Bir PARA kesintisi olmuş.

    PAZARLIK BİTTİKTEN SONRA PAZARLIK YAPILMAZ.

    Bu Durumda SİZ HAKLI, bahsi Geçen site YÖNETİMİ haksız olur.
    Kısa ve öz abi açıklamışsın.

    Daha önceki konularda alanadını savunuyordum. Artık işi çığırından çıkartılar. Yaptıkları ayıp.
  • 28-12-2013, 11:57:17
    #93
    CNC
    Üyeliği durduruldu
    hdizle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir durum olsa bile okumadım ben yazılanları yorumladım gülünecek bir durum yok burada..
    O mesaj sistemindeki satıs yapan kişinin mesajını dikkat alması gerektigini düşünüyorum önceden bir mesaj atmış zaten pazarlık mesajıda olsa kabul etmiyorsa onaylamamlıydı buda bi gerçek..
    size gülmedim, size konuyu okuyun dedim. güldüğüm nokta kendisine torpil geçilmesini isteyen arkadaş

    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa ve öz abi açıklamışsın.

    Daha önceki konularda alanadını savunuyordum. Artık işi çığırından çıkartılar. Yaptıkları ayıp.
    ahh ahh eskiden buralar hep dutluktu. arkadaşlar şunu neden anlamıyorsunuz, ortada pazarlık yok, domain sahibinin bir arzusu var, karşı taraftan kabul edilen bir yazı göremiyorum ben. tamam arkadaş sizden %10 alacağız gibi bir yazı var mı ortada.? yok, olmamalı da zaten. öyle bişey olur ise domainleri oraya ekleyen, o komisyonu verenler keriz yerine konur. iyi benden 100 lira al, aynı işlemde başkasından 40 lira al. elinizi cüzdanınızdan çıkarın da vicdanınıza koyarak değerlendirin.
  • 28-12-2013, 12:16:16
    #94
    AlanAdlari.com Türkiyede Başka Kayda Değer Proje Olmadığı için At Koşturuyor, Açık ve Net Söylüyorum. Abartılı Komisyonlardan Dolayı insanlar tercih etmiyor, Bu alanda açılacak başka bir site olursa Tamamen Bu Yüksek Oranlardan Dolayı sönüp gitçek.
  • 28-12-2013, 12:18:09
    #95
    Davay davay 🌹
    İstersen o sitede bulunanları kerize durumuna düşürecek bir ekran görüntüsü paylaşayım size Hadi biz vicdanımıza koyup değerlendiriyoruz da site sahibi elini neresine koyuyor peki ?

    Kendi yaptığım bir satıştır ! ( domaini aktardığım kişi Okan'dır yani alanadlarının sahibi ) Kendisi satın aldı. Kendisi satın aldığı bir domainde nasıl olurda komisyonu düşürebiliyor ?

    Sen bu dutlukta toprağı eşelerken biz mahsülü biçiyorduk








    CNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size gülmedim, size konuyu okuyun dedim. güldüğüm nokta kendisine torpil geçilmesini isteyen arkadaş



    ahh ahh eskiden buralar hep dutluktu. arkadaşlar şunu neden anlamıyorsunuz, ortada pazarlık yok, domain sahibinin bir arzusu var, karşı taraftan kabul edilen bir yazı göremiyorum ben. tamam arkadaş sizden %10 alacağız gibi bir yazı var mı ortada.? yok, olmamalı da zaten. öyle bişey olur ise domainleri oraya ekleyen, o komisyonu verenler keriz yerine konur. iyi benden 100 lira al, aynı işlemde başkasından 40 lira al. elinizi cüzdanınızdan çıkarın da vicdanınıza koyarak değerlendirin.
  • 28-12-2013, 12:30:28
    #96
    CNC
    Üyeliği durduruldu
    1. ilk satışınız vs diyor iyi niyet sergilenmiş
    2. onu geçtim okan abi kendisi alıyor 3 ü 5 i aramamış olabilir siz gibi
    3. onların bu iyi niyetini siz kötü niyetinizle deşifre ederek doğru bişey mi yaptığınızı düşünüyorsunuz.?

    sonuç olarak o mahsulün helallik haramlık konusunu da düşünün, ki şunu da söylerim. benden 100 lira kesilirken başkasından 40 lira kesiliyorsa hakkım helal değil, benimle helalleşmesi gerekir.

    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstersen o sitede bulunanları kerize durumuna düşürecek bir ekran görüntüsü paylaşayım size Hadi biz vicdanımıza koyup değerlendiriyoruz da site sahibi elini neresine koyuyor peki ?

    Kendi yaptığım bir satıştır ! ( domaini aktardığım kişi Okan'dır yani alanadlarının sahibi ) Kendisi satın aldı. Kendisi satın aldığı bir domainde nasıl olurda komisyonu düşürebiliyor ?

    Sen bu dutlukta toprağı eşelerken biz mahsülü biçiyorduk
  • 28-12-2013, 12:36:10
    #97
    Davay davay 🌹
    Şimdi ilk satışım diye bana böyle birşey yapması diğer insanların hakkına girmesi değilmidir ? Şartlar ve standartlar kesin kaide ile konulmuştur. Dinde bile sana namaz 3 vakit bana 5 vakit diye birşey yok. Şartlar belirtilmişse tüm üyelerin buna uyması zorunludur. Deşifre etmiyorum ben HAKKİKATİN yanında duruşumu sergiliyorum.

    Şimdi mevzu Okan'ın 3-5 araması değil kişilere göre komisyonu şekillendirmesidir. Yönetim olarak duruşdaki amatörlüktür. Profsyonel yönetim göremiyorum.

    Bence sizden helallik dilemesi gerekiyor. Yoksa şirk ve kul hakkı adamı sıkıntıya sokar



    CNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. ilk satışınız vs diyor iyi niyet sergilenmiş
    2. onu geçtim okan abi kendisi alıyor 3 ü 5 i aramamış olabilir siz gibi
    3. onların bu iyi niyetini siz kötü niyetinizle deşifre ederek doğru bişey mi yaptığınızı düşünüyorsunuz.?

    sonuç olarak o mahsulün helallik haramlık konusunu da düşünün, ki şunu da söylerim. benden 100 lira kesilirken başkasından 40 lira kesiliyorsa hakkım helal değil, benimle helalleşmesi gerekir.
  • 28-12-2013, 12:36:26
    #98
    Türk projelerinin neden hepsi sadece para kazanmak sloganıyla yola çıkıyor. Bu kafayla Türk projeleri dünyada hiç bir zaman marka haline gelemez.
  • 28-12-2013, 13:05:47
    #99
    konu aslında basit. alanadlari'nin % 25 komisyonunu domainci de biliyor. meblağ yüksek olduğu için "eğer % 10 keserseniz olur" demiş, onlar da kabul etmiş ki onaylamış. işin bu kısmı sitenin genel prosedürünün dışında domainciye bir ayrıcalık olarak değerlendirilebilir. fazla sayıda domaini olanlara da bu ayrıcalık yapılabilir, çünkü domainci de domainlerini siteye ekleyerek sistemi güçlendiriyordur. wbmuhafız da bu şartlarda satış yapmış. şu durumda kendisinden sadece 40 tl komisyon kesilmeliydi. aksi takdirde wbmuhafız bu satışı gerçekleştirmezdi. alanadlari.com'u da suçlamak istemem, onlar da 60 liranın hesabını yapacak değiller, muhtemelen onlar da iletişim eksikliğinden bu pazarlığı anlamamış veya atlamışlar. dolayısıyla domain parkda olmadığı için % 25 kuralını uygulamışlar. bana göre % 25 komisyonu bilerek yüksek tutuyorlar ki, sistemin daha çok bilinmesi için parking olayını yaygınlaştırıyorlar, bu da bir çeşit reklamdır, yoksa % 25 değil mesele... doğru mu yanlış mı zaman gösterir. velhasıl, aynı sektörden ekmek yiyen bileşenlerin birbirlerini desteklemeleri herkesin menfaati icabıdır. bu meselede wbmuhafız'ı haklı görmekle birlikte alanadlari.com için de "bilerek yapmışlardır" diyemem.