Şayet Olay Sizin Dediğiniz Gibi ve Ben Doğru Anlamışsam...
Pazarlık bitmiş %10 komisyon KABUL EDİLMİŞ.
Para Gelince Pazarlığın Üstünde Başka Bir PARA kesintisi olmuş.
PAZARLIK BİTTİKTEN SONRA PAZARLIK YAPILMAZ.
Bu Durumda SİZ HAKLI, bahsi Geçen site YÖNETİMİ haksız olur.
Kısa ve öz abi açıklamışsın.
Daha önceki konularda alanadını savunuyordum. Artık işi çığırından çıkartılar. Yaptıkları ayıp.