konu aslında basit. alanadlari'nin % 25 komisyonunu domainci de biliyor. meblağ yüksek olduğu için "eğer % 10 keserseniz olur" demiş, onlar da kabul etmiş ki onaylamış. işin bu kısmı sitenin genel prosedürünün dışında domainciye bir ayrıcalık olarak değerlendirilebilir. fazla sayıda domaini olanlara da bu ayrıcalık yapılabilir, çünkü domainci de domainlerini siteye ekleyerek sistemi güçlendiriyordur. wbmuhafız da bu şartlarda satış yapmış. şu durumda kendisinden sadece 40 tl komisyon kesilmeliydi. aksi takdirde wbmuhafız bu satışı gerçekleştirmezdi. alanadlari.com'u da suçlamak istemem, onlar da 60 liranın hesabını yapacak değiller, muhtemelen onlar da iletişim eksikliğinden bu pazarlığı anlamamış veya atlamışlar. dolayısıyla domain parkda olmadığı için % 25 kuralını uygulamışlar. bana göre % 25 komisyonu bilerek yüksek tutuyorlar ki, sistemin daha çok bilinmesi için parking olayını yaygınlaştırıyorlar, bu da bir çeşit reklamdır, yoksa % 25 değil mesele... doğru mu yanlış mı zaman gösterir. velhasıl, aynı sektörden ekmek yiyen bileşenlerin birbirlerini desteklemeleri herkesin menfaati icabıdır. bu meselede wbmuhafız'ı haklı görmekle birlikte alanadlari.com için de "bilerek yapmışlardır" diyemem.