konuyu bi okuma zahmetinde bulunsaydın keşke.
alanadlari.com un sözleşmede geçen oran; minimum komisyon 100 TL , bunun dışında %10 zaten arkadaşım. Farklı bir oran yok ki ortada

Konu sahibi kendine torpil yapılmasını istemiş, 100 TL kesmeyin, %10 unu kesin 40 TL kesin demiş karşısında muhatap okan abiyi zannederek ama öyle bir durum yok yani. sen gittigidiyor a %10 kesiyorsun ama bu satışımdan %5 kes diye mesaj attın mı hiç.? atsan kabul ederler mi.? gidin güldürmeyin kendinizi.
Öyle bir durum olsa bile okumadım ben yazılanları yorumladım gülünecek bir durum yok burada..
O mesaj sistemindeki satıs yapan kişinin mesajını dikkat alması gerektigini düşünüyorum önceden bir mesaj atmış zaten pazarlık mesajıda olsa kabul etmiyorsa onaylamamlıydı buda bi gerçek..