İstersen o sitede bulunanları kerize durumuna düşürecek bir ekran görüntüsü paylaşayım size

Hadi biz vicdanımıza koyup değerlendiriyoruz da site sahibi elini neresine koyuyor peki ?
Kendi yaptığım bir satıştır ! ( domaini aktardığım kişi Okan'dır yani alanadlarının sahibi ) Kendisi satın aldı. Kendisi satın aldığı bir domainde nasıl olurda komisyonu düşürebiliyor ?
Sen bu dutlukta toprağı eşelerken biz mahsülü biçiyorduk
size gülmedim, size konuyu okuyun dedim. güldüğüm nokta kendisine torpil geçilmesini isteyen arkadaş
ahh ahh eskiden buralar hep dutluktu. arkadaşlar şunu neden anlamıyorsunuz, ortada pazarlık yok, domain sahibinin bir arzusu var, karşı taraftan kabul edilen bir yazı göremiyorum ben. tamam arkadaş sizden %10 alacağız gibi bir yazı var mı ortada.? yok, olmamalı da zaten. öyle bişey olur ise domainleri oraya ekleyen, o komisyonu verenler keriz yerine konur. iyi benden 100 lira al, aynı işlemde başkasından 40 lira al. elinizi cüzdanınızdan çıkarın da vicdanınıza koyarak değerlendirin.