Öyle bir durum olsa bile okumadım ben yazılanları yorumladım gülünecek bir durum yok burada..
O mesaj sistemindeki satıs yapan kişinin mesajını dikkat alması gerektigini düşünüyorum önceden bir mesaj atmış zaten pazarlık mesajıda olsa kabul etmiyorsa onaylamamlıydı buda bi gerçek..
size gülmedim, size konuyu okuyun dedim. güldüğüm nokta kendisine torpil geçilmesini isteyen arkadaş
Kısa ve öz abi açıklamışsın.
Daha önceki konularda alanadını savunuyordum. Artık işi çığırından çıkartılar. Yaptıkları ayıp.
ahh ahh eskiden buralar hep dutluktu. arkadaşlar şunu neden anlamıyorsunuz, ortada pazarlık yok, domain sahibinin bir arzusu var, karşı taraftan kabul edilen bir yazı göremiyorum ben. tamam arkadaş sizden %10 alacağız gibi bir yazı var mı ortada.? yok, olmamalı da zaten. öyle bişey olur ise domainleri oraya ekleyen, o komisyonu verenler keriz yerine konur. iyi benden 100 lira al, aynı işlemde başkasından 40 lira al. elinizi cüzdanınızdan çıkarın da vicdanınıza koyarak değerlendirin.