• 11-01-2011, 18:15:58
    #37
    LogoMogo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ip 1 liradan olsa 70 lira yapar. az almıslar.
    IP 1 lira olur mu

    Cclass alınıyor o fiyata.
  • 11-01-2011, 18:21:30
    #38
    LogoMogo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar onu mars telekoma ödemiş. kendinizi onların yerine koyun ne tanırım ikiztelekomu ne işim oldu. sadecehosting.com dan baska bi yerdende alışveriş yapmam az önce 400 lira 3 alan adı ve bir web hosting icin ödedim şikayetci miyim ? hayır ? adamlar isini yapıyor. empati kurun size gelecekler diyecekler ki ver hadi kur makinayı siz kuracaksınız adam magdur olmasın diye cebinizden 1 aylık parayı mars telekoma ödeyeceksiniz sonra adam sizi magdur edecek. siz o parayı marsdan alamayacaksınız 60 lira sizin cebinizden cıksa nasıl olur ?

    Benim düşündüğüm bu bayinin mars üzerinde belirli bir hat kapasitesi ve belirli bir ip blogu oldugu kanısında, her musteri icin ayrı ödeme yapacagını sanmıyorum bayilerin eğer bu sekildeyse önune gelen yapsın bayilik bir bayinin kendine özgü hat kapasitesi ve ip blogu yoksa bence o bir bayi sayılmaz her müşteri icin marsı ara işlem yaptır odeme yaptı mantıksız geliyor bana ayrıyetten 1 class 255 adet tir bunun için aylık bedel öderler aksini iddaa eden varsa buyursun yazsın burdan nasıl oluyorda benden 30 günlük alabiliyor ücreti. o zaman 1 class versin bana IP adresi..
  • 11-01-2011, 18:24:54
    #39
    CStiryakisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim düşündüğüm bu bayinin mars üzerinde belirli bir hat kapasitesi ve belirli bir ip blogu oldugu kanısında, her musteri icin ayrı ödeme yapacagını sanmıyorum bayilerin eğer bu sekildeyse önune gelen yapsın bayilik bir bayinin kendine özgü hat kapasitesi ve ip blogu yoksa bence o bir bayi sayılmaz her müşteri icin marsı ara işlem yaptır odeme yaptı mantıksız geliyor bana ayrıyetten 1 class 255 adet tir bunun için aylık bedel öderler aksini iddaa eden varsa buyursun yazsın burdan nasıl oluyorda benden 30 günlük alabiliyor ücreti. o zaman 1 class versin bana IP adresi..
    Ben mesajlarımı sildim konuyu daha çok dağıtmamak için lakin belirteyim yine de.

    O bahsettikleriniz bayiyle ilgili bir durum.

    Siz size bir tutar iadesi yapılacağı için ne yapsam da tutar artsa derdindesiniz. Nasıl daha az zararla kurtarırım derdindesiniz. Kendinize göre haklısınız.

    Ama şunu asla unutmayın. Bu hizmet türü iade mecburiyeti olan bir hizmet tipi değildir.

    Burada tek hata size eksik de olsa ücret iadesi yapılacak denmesidir.

    İade yok denilse siz böyle bir konu açamazdınız. Nokta konulmuş olurdu.
  • 11-01-2011, 18:25:00
    #40
    Soyle ozetlemek gerekirse egerki makineler aldiginiz hosting saglayicisina ait ise bir nebze sozlesme kosullarinda gecen maddeler yani sira insafiyetine kalmistir,toplam fiyattan indirilip cikan para iadesi hakkinda bisi diyemeyecegim sonucta her bayinin dclerle olan iliskisi farklidir,yanliz alinan ip,harcanan elektrik,emek vs goz onunde bulundurulur ise gayet iyi ortalama bir ucret iadesi alicaksiniz.Taban 130 en yuksek 170tl iade su kosullarda gayet makul...

    not: birde arkadaslarin dedigi gibi genelde sunucularda geri iade kosullari bir hayli aliciyi zorlar sekilde nitekim iade paranizi hesaba yollamak yerine sistemde adiniza kredi olarak ekleyip baska bir hizmet almaniz soylenebilirdi..

    iyi calismalar
  • 11-01-2011, 18:32:38
    #41
    butur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz size bir tutar iadesi yapılacağı için ne yapsam da tutar artsa derdindesiniz. Nasıl daha az zararla kurtarırım derdindesiniz. Kendinize göre haklısınız.
    Benim derdim kendi meğim ile kazandıgım paranın iyadesidir. Nasıl olurda bu konuya bu sekilde bakarsınız anlayamıyorum sonucda para kazanmak kolay değildir. sonucda verilen bir hizmet ve memnunuyetsizlik vardır 1 aylık vaat edilen hizmet! 6 gun kulandım memnun kalmadım! paramın iyadesini istiyorum kendi alın teri ile calsıp kazandıgım paranın iadesini istiyorum ne yapsamda tutar artsa düşüncesi icersinde değilim. verdiğim parayı almaya calısıyorum...
  • 11-01-2011, 18:35:15
    #42
    Bu işlemlerde elma ile armudu karıştırmamak gerekiyor, ram yetersizliği yüzünden problem yaşıyorsanız bunu geri iade almanın mantıklı olduğunu düşünmüyorum. Siz ihtiyaçlarına göre konfigurasyon seçmiş olsanız bu tarz problemler yaşamamış olursunuz. Sonuçta sizler sunucu kiralarken sizin için ayrılan her bir kiralık sunucu diğer bayilerin stoklarında azalmaya sebep vermektedir.
  • 11-01-2011, 18:37:06
    #43
    DuggacONE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soyle ozetlemek gerekirse egerki makineler aldiginiz hosting saglayicisina ait ise bir nebze sozlesme kosullarinda gecen maddeler yani sira insafiyetine kalmistir,toplam fiyattan indirilip cikan para iadesi hakkinda bisi diyemeyecegim sonucta her bayinin dclerle olan iliskisi farklidir,yanliz alinan ip,harcanan elektrik,emek vs goz onunde bulundurulur ise gayet iyi ortalama bir ucret iadesi alicaksiniz.Taban 130 en yuksek 170tl iade su kosullarda gayet makul...

    not: birde arkadaslarin dedigi gibi genelde sunucularda geri iade kosullari bir hayli aliciyi zorlar sekilde nitekim iade paranizi hesaba yollamak yerine sistemde adiniza kredi olarak ekleyip baska bir hizmet almaniz soylenebilirdi..

    iyi calismalar
    Hizmeti sunarken herşey dahil 1 aylık 300 tl ye snuyolar ya düşerken? 6 gunluk parayı neden 157 tl olrak belirliyolar?
  • 11-01-2011, 18:38:28
    #44
    Hidayet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işlemlerde elma ile armudu karıştırmamak gerekiyor, ram yetersizliği yüzünden problem yaşıyorsanız bunu geri iade almanın mantıklı olduğunu düşünmüyorum. Siz ihtiyaçlarına göre konfigurasyon seçmiş olsanız bu tarz problemler yaşamamış olursunuz. Sonuçta sizler sunucu kiralarken sizin için ayrılan her bir kiralık sunucu diğer bayilerin stoklarında azalmaya sebep vermektedir.
    x şehirde aynı makinada sorun cıkmoyrsa diğer sehirde sorun cıkoyorsa ben bunu makınaya bağlamam.
  • 11-01-2011, 18:52:56
    #45
    Üyeliği durduruldu
    iade şimdi hiç yapmıyorum.

    Belgeleri ile yeni bir konu olarak mesaj atacağım. konu yokluğumda almış gitmiş.

    Benim iyiniyetimi suistimal ettiniz.


    Birazcık belgelerini hazırlamak için bekleteceğim.

    sunucudan alınmış değerler de var.

    bakalım kim haklı...

    4 gb ramli sunucu ile 8 gb ramli sunucu karşılaştırılmış. Sunucunun bağlı bulunduğu swichinb trafiği %20 dolu sadece. hat sıkışma sözkonusu değil.

    Swichte de en ufak sorun yok.

    Bekleyin belgelerle konuşacam.

    ayrıca rapor edecem kullanıcıyı...