iade şimdi hiç yapmıyorum.
Belgeleri ile yeni bir konu olarak mesaj atacağım. konu yokluğumda almış gitmiş.
Benim iyiniyetimi suistimal ettiniz.
Birazcık belgelerini hazırlamak için bekleteceğim.
sunucudan alınmış değerler de var.
bakalım kim haklı...
4 gb ramli sunucu ile 8 gb ramli sunucu karşılaştırılmış. Sunucunun bağlı bulunduğu swichinb trafiği %20 dolu sadece. hat sıkışma sözkonusu değil.
Swichte de en ufak sorun yok.
Bekleyin belgelerle konuşacam.
ayrıca rapor edecem kullanıcıyı...