LogoMogo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar onu mars telekoma ödemiş. kendinizi onların yerine koyun ne tanırım ikiztelekomu ne işim oldu. sadecehosting.com dan baska bi yerdende alışveriş yapmam az önce 400 lira 3 alan adı ve bir web hosting icin ödedim şikayetci miyim ? hayır ? adamlar isini yapıyor. empati kurun size gelecekler diyecekler ki ver hadi kur makinayı siz kuracaksınız adam magdur olmasın diye cebinizden 1 aylık parayı mars telekoma ödeyeceksiniz sonra adam sizi magdur edecek. siz o parayı marsdan alamayacaksınız 60 lira sizin cebinizden cıksa nasıl olur ?

Benim düşündüğüm bu bayinin mars üzerinde belirli bir hat kapasitesi ve belirli bir ip blogu oldugu kanısında, her musteri icin ayrı ödeme yapacagını sanmıyorum bayilerin eğer bu sekildeyse önune gelen yapsın bayilik bir bayinin kendine özgü hat kapasitesi ve ip blogu yoksa bence o bir bayi sayılmaz her müşteri icin marsı ara işlem yaptır odeme yaptı mantıksız geliyor bana ayrıyetten 1 class 255 adet tir bunun için aylık bedel öderler aksini iddaa eden varsa buyursun yazsın burdan nasıl oluyorda benden 30 günlük alabiliyor ücreti. o zaman 1 class versin bana IP adresi..