Siz size bir tutar iadesi yapılacağı için ne yapsam da tutar artsa derdindesiniz. Nasıl daha az zararla kurtarırım derdindesiniz. Kendinize göre haklısınız.
Benim derdim kendi meğim ile kazandıgım paranın iyadesidir. Nasıl olurda bu konuya bu sekilde bakarsınız anlayamıyorum sonucda para kazanmak kolay değildir. sonucda verilen bir hizmet ve memnunuyetsizlik vardır 1 aylık vaat edilen hizmet! 6 gun kulandım memnun kalmadım! paramın iyadesini istiyorum kendi alın teri ile calsıp kazandıgım paranın iadesini istiyorum ne yapsamda tutar artsa düşüncesi icersinde değilim. verdiğim parayı almaya calısıyorum...