Benim düşündüğüm bu bayinin mars üzerinde belirli bir hat kapasitesi ve belirli bir ip blogu oldugu kanısında, her musteri icin ayrı ödeme yapacagını sanmıyorum bayilerin eğer bu sekildeyse önune gelen yapsın bayilik bir bayinin kendine özgü hat kapasitesi ve ip blogu yoksa bence o bir bayi sayılmaz her müşteri icin marsı ara işlem yaptır odeme yaptı mantıksız geliyor bana ayrıyetten 1 class 255 adet tir bunun için aylık bedel öderler aksini iddaa eden varsa buyursun yazsın burdan nasıl oluyorda benden 30 günlük alabiliyor ücreti. o zaman 1 class versin bana IP adresi..
Ben mesajlarımı sildim konuyu daha çok dağıtmamak için lakin belirteyim yine de.
O bahsettikleriniz bayiyle ilgili bir durum.
Siz size bir tutar iadesi yapılacağı için ne yapsam da tutar artsa derdindesiniz. Nasıl daha az zararla kurtarırım derdindesiniz. Kendinize göre haklısınız.
Ama şunu asla unutmayın. Bu hizmet türü iade mecburiyeti olan bir hizmet tipi değildir.
Burada tek hata size eksik de olsa ücret iadesi yapılacak denmesidir.
İade yok denilse siz böyle bir konu açamazdınız. Nokta konulmuş olurdu.