• 11-05-2009, 04:54:47
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haliyle aç gözlü hostinglerin sahipleri 300 TL isteyince serverlar için adamlarda mecburen 15 TL yapmak zorunda kalıyorlar adminlikleri =)
    300 Tl server Hiçbiryerde duymadımda görmedimde o fiyatı ufak atta civcivler yesin herneyse konuyu dağıtmayalım.
  • 11-05-2009, 05:33:35
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gülüyorum, 10 liraya sunucu satmayı çabalıyorsunuz, bunun yanında da 10 liradan fazla sunucu satabilen kişilere laf ediyorsunuz Tam tersi olması gerek gibi gözüküyor Kişisel duygularınızı işinize eklerseniz, faydasız sonuç alırsınız. Satabiliyorsan sende sat, satanlara da laf edebilecek hakkı tekrar düşünerek sorgula.
    1 megabit bağlantıyı 10 liraya verende varrr, 200 liraya verende varrr. Aç gözlü ne yaparsın
    Konu üzerine çok şey yazılır. Saçmalıktan ibaret ve gereği yok Saçma savunma taktikleriyle biryere gelemezsiniz.
    Hocam bır konuda haklısınız 10 lıraya verende var 200 lırayada verende ama Turkıyede maas butcelerı sartlarını goz onunde alırsak bence kolay kolay kımse (lafın gelısı) 200 lıra veremez
  • 11-05-2009, 08:05:06
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    playofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi menfaatlerin için milletin rızkını çalıyosun.Sırf biraz daha ucuza vererek milletin kazancına mani oluyosun.Yeter li mi ?
    bakın serveri geliş fiyatından veriyorsa bu kötülük olmamalı.(!) csoyuncu nun kalitesi zaten bellidir.milletin rızkı demişsiniz.şöyle düşünelim elinizde bir mal var.2 kişide bu malı aynı fiyattan alıyor fakat biri daha ucuza satıyor.ozaman bu kişi diğerinin hakkını mı yiyor? çok saçma konuşuyorsunuz ve de her konuyu baltalıyorsunuz.lütfen artık konularıma cevap yazmayınız.
  • 11-05-2009, 08:06:23
    #31
    NatroTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300 Tl server Hiçbiryerde duymadımda görmedimde o fiyatı ufak atta civcivler yesin herneyse konuyu dağıtmayalım.
    gerçek cs1.kingofcs.com u satıyorlar 300 tl ye
  • 11-05-2009, 11:13:31
    #32
    Üyeliği durduruldu
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçek cs1.kingofcs.com u satıyorlar 300 tl ye
    Bence kımse cıkıp kolay kolay 300 TL veremez bır server için acıkcası bızım evın kırası 300 TL düşün
  • 11-05-2009, 12:22:35
    #33
    Üyeliği durduruldu
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakın serveri geliş fiyatından veriyorsa bu kötülük olmamalı.(!) csoyuncu nun kalitesi zaten bellidir.milletin rızkı demişsiniz.şöyle düşünelim elinizde bir mal var.2 kişide bu malı aynı fiyattan alıyor fakat biri daha ucuza satıyor.ozaman bu kişi diğerinin hakkını mı yiyor? çok saçma konuşuyorsunuz ve de her konuyu baltalıyorsunuz.lütfen artık konularıma cevap yazmayınız.
    ucuza satmak ayrı bişey bu ayrı bişey Bu arada ne konularımız baltalandı sesimizi çıkarmadık.CsOyuncu elemanımısın değilmisin belli değil?Herkes kendi tarafını tutsun dostum.İki yüzlü olup başkalarını destekleme.
  • 11-05-2009, 12:45:06
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gülüyorum, 10 liraya sunucu satmayı çabalıyorsunuz, bunun yanında da 10 liradan fazla sunucu satabilen kişilere laf ediyorsunuz Tam tersi olması gerek gibi gözüküyor Kişisel duygularınızı işinize eklerseniz, faydasız sonuç alırsınız. Satabiliyorsan sende sat, satanlara da laf edebilecek hakkı tekrar düşünerek sorgula.
    1 megabit bağlantıyı 10 liraya verende varrr, 200 liraya verende varrr. Aç gözlü ne yaparsın
    Konu üzerine çok şey yazılır. Saçmalıktan ibaret ve gereği yok Saçma savunma taktikleriyle biryere gelemezsiniz.
    bu konu içinde sizi alakadar eden bir durum yok. 300 lira server satımı var derken seni hedef almadım lafım ortaya yarası olan gocunur =) hem buraya nasıl geldiğini çok iyi biliyoruz bence sen üstüne vazife olmayan konulara girip kendini ezdirtme yada şöyle diyim hlds server kurmasını daha yeni öğrendin onu biraz daha geliştir gel ki benim 2007de sana verdiğim paketleri kullanmakdan vazgeç =)
  • 11-05-2009, 12:58:27
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konu içinde sizi alakadar eden bir durum yok. 300 lira server satımı var derken seni hedef almadım lafım ortaya yarası olan gocunur =) hem buraya nasıl geldiğini çok iyi biliyoruz bence sen üstüne vazife olmayan konulara girip kendini ezdirtme yada şöyle diyim hlds server kurmasını daha yeni öğrendin onu biraz daha geliştir gel ki benim 2007de sana verdiğim paketleri kullanmakdan vazgeç =)
    Sanırım seninle eskşden iş yapan herkes şimdi sana düşman olmuş.Herkes sana karşı cephe almış.Herhalde senin ne denli bir pislik olduğunu anlamışlar.Hatırlatırım senide bu piyasadan kim kurtardı.Ben yanında çalışırken 32 serverin vardı.21 ini ben 11 ini sen satmıştınVe daha sonra makine kirası ödeyemeyecek halleder geldin ve msnnden oyunsen csoyuncu hakları satılıktır diye yazdın.Yine ben el verdim senden toplu ip aldım batma diye.Ve sonra kurtardın paçayı.Senin bana attığın kazığı söylemiyorum bile.Söylesem burası inler.Ben rakip firmaları övecek kadar açıksözlüyüm.Gerçi kingofcs'ye rakip olamam ama sanada karşındaki insanlara ve bu işi yapanlara saygı gösterki saygınlık kazanasın.Başka hostların açtığı konuları baltalayarak değilde başarılar dileyerek büyümeye çalış.
  • 11-05-2009, 13:29:14
    #36
    Daha 2 yıl önce benim konumumdayken, herkesin hakkını-rıskını çaldığını unutma.

    O zamanlar fiyatlar yüksekti. Herkes şuanda senin olduğun gibi 10 liraya sunucu satmaya çalışırken, sen 50 liraya satıyordun. Üstüne ucuza satanlara tek tek gelip, size söylediğim fiyatlara satmazsanız sörvürlarınızı heçleyecem, kapatacam, donduracam, ben HEÇIR ANA 'yım diye dolaşıyordun?

    Bunları yaptın, sonra ne kazandın ? Allah herkese hakettiğini veriyor, haketmediğini elinden alıyor.

    Biraz sosyalleş, beynini kıskançlığa ve saçma savunma şekillerine bürüme.

    Çok fazla saçma konular üzerinde düşünme-yoğunlaşma. Allah korusun hücrelerin yanlış bölünür ve haddinden fazla büyümeye başlarsa, acilen doktara git.