Carlos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiçbiryerde duymadımda görmedimde o fiyatı
ufak atta civcivler yesin herneyse konuyu dağıtmayalım.
58
●2.746
Hiçbiryerde duymadımda görmedimde o fiyatı
ufak atta civcivler yesin herneyse konuyu dağıtmayalım.
Bu arada ne konularımız baltalandı sesimizi çıkarmadık.CsOyuncu elemanımısın değilmisin belli değil?Herkes kendi tarafını tutsun dostum.İki yüzlü olup başkalarını destekleme.
Ve daha sonra makine kirası ödeyemeyecek halleder geldin ve msnnden oyunsen csoyuncu hakları satılıktır diye yazdın.Yine ben el verdim senden toplu ip aldım batma diye.Ve sonra kurtardın paçayı.Senin bana attığın kazığı söylemiyorum bile.Söylesem burası inler.Ben rakip firmaları övecek kadar açıksözlüyüm.Gerçi kingofcs'ye rakip olamam ama sanada karşındaki insanlara ve bu işi yapanlara saygı gösterki saygınlık kazanasın.Başka hostların açtığı konuları baltalayarak değilde başarılar dileyerek büyümeye çalış.