Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gülüyorum, 10 liraya sunucu satmayı çabalıyorsunuz, bunun yanında da 10 liradan fazla sunucu satabilen kişilere laf ediyorsunuz Tam tersi olması gerek gibi gözüküyor Kişisel duygularınızı işinize eklerseniz, faydasız sonuç alırsınız. Satabiliyorsan sende sat, satanlara da laf edebilecek hakkı tekrar düşünerek sorgula.
1 megabit bağlantıyı 10 liraya verende varrr, 200 liraya verende varrr. Aç gözlü ne yaparsın
Konu üzerine çok şey yazılır. Saçmalıktan ibaret ve gereği yok Saçma savunma taktikleriyle biryere gelemezsiniz.
bu konu içinde sizi alakadar eden bir durum yok. 300 lira server satımı var derken seni hedef almadım lafım ortaya yarası olan gocunur =) hem buraya nasıl geldiğini çok iyi biliyoruz bence sen üstüne vazife olmayan konulara girip kendini ezdirtme yada şöyle diyim hlds server kurmasını daha yeni öğrendin onu biraz daha geliştir gel ki benim 2007de sana verdiğim paketleri kullanmakdan vazgeç =)