kendi menfaatlerin için milletin rızkını çalıyosun.Sırf biraz daha ucuza vererek milletin kazancına mani oluyosun.Yeter li mi ?
bakın serveri geliş fiyatından veriyorsa bu kötülük olmamalı.(!) csoyuncu nun kalitesi zaten bellidir.milletin rızkı demişsiniz.şöyle düşünelim elinizde bir mal var.2 kişide bu malı aynı fiyattan alıyor fakat biri daha ucuza satıyor.ozaman bu kişi diğerinin hakkını mı yiyor? çok saçma konuşuyorsunuz ve de her konuyu baltalıyorsunuz.lütfen artık konularıma cevap yazmayınız.