• 10-05-2009, 19:02:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    len batu 20+2 10 lira gel
    Carlos senın fırma hangısı bole ucuza verıon bızde alak
  • 10-05-2009, 19:05:04
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Carlos senın fırma hangısı bole ucuza verıon bızde alak
    CSOyuncu OnLine Gaming Provider And Player Service valla ben onceden 2 ay kullandım süper sw ler gir ddene istersen 20+2 = 20 TL normalde ama fiyatlar değiştimi bilmem
  • 10-05-2009, 19:08:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CSOyuncu OnLine Gaming Provider And Player Service valla ben onceden 2 ay kullandım süper sw ler gir ddene istersen 20+2 = 20 TL normalde ama fiyatlar değiştimi bilmem
    Ben tanıom bunları benım msnde kayıtlılar bır kac kere musterıde yonlendırmıstım arkadaslara
  • 10-05-2009, 20:34:42
    #13
    Üyeliği durduruldu
    NatroTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14+2 50 TL (r10'a özel 35 TL)
    10+2 25 TL (Maç Serveri r10'a özel 20 TL)
    Samet sil bence mesajı baksana arkadaşlar 10 TL'ye 20+2 satıyorlar baya güzel kar yapıyorlar belliki
  • 10-05-2009, 20:57:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    weNt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samet sil bence mesajı baksana arkadaşlar 10 TL'ye 20+2 satıyorlar baya güzel kar yapıyorlar belliki
    evet çok kâr yapıyoruz sizce bi sakıncasımı var?
  • 10-05-2009, 20:59:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet çok kâr yapıyoruz sizce bi sakıncasımı var?
    kendi menfaatlerin için milletin rızkını çalıyosun.Sırf biraz daha ucuza vererek milletin kazancına mani oluyosun.Yeter li mi ?
  • 10-05-2009, 21:07:05
    #16
    Üyeliği durduruldu
    playofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi menfaatlerin için milletin rızkını çalıyosun.Sırf biraz daha ucuza vererek milletin kazancına mani oluyosun.Yeter li mi ?
    vay vay vay dünün hırsızı bugünün adamı olan adamım ahmete bak sennn adam olmuşda abisine nasıl cvplar verirmiş ah ah kuzum benim. *** çakal azımı bozdurtacan bana yine. Geçen adamın biri geldi abi sizin oyunsende ahmetcan diye bi elemanınız vardı ona para yatırmıştım o zaman bana serverı vermedi diyor... Sen beni baltalamayı bırakta bu yaptıklarının hesabını nasıl ödeyeceksin onu düşün çakal. Ben burda 5-10 liraya satarım hatta beleşe veririm bu seni yada bir başkalarını germez. Serbest piyasa kuralları geçerlidir bu alemde isteyen istediğini yapar dişi büyük olanda dişi küçük olanları yer anladınmı yavru çakal seni .
  • 10-05-2009, 21:08:48
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet çok kâr yapıyoruz sizce bi sakıncasımı var?
    Şahsi fikir
  • 10-05-2009, 21:15:41
    #18
    Üyeliği durduruldu
    weNt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsi fikir
    fikirlerinize veya düşüncelerinize bişey dediğim yok kusura bakmayın yanlış anlaşıldıysam. Fakat burda 10 liraya bu serverı batu olmasaydı kimseye vermezdim. Batu arkadaşım olur konusunu görünce güzellik yapasım geldi. Yoksa adam kendini öldürse o fiyata server satılmaz toplu olmadığı sürece...


    dipnot:Yine çok konuştum bu forumda birileri botlarını yollar az sonra bana