weNt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samet sil bence mesajı baksana arkadaşlar 10 TL'ye 20+2 satıyorlar baya güzel kar yapıyorlar belliki
evet çok kâr yapıyoruz sizce bi sakıncasımı var?