Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet çok kâr yapıyoruz sizce bi sakıncasımı var?
kendi menfaatlerin için milletin rızkını çalıyosun.Sırf biraz daha ucuza vererek milletin kazancına mani oluyosun.Yeter li mi ?