• 11-05-2009, 14:54:51
    #55
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle forum msn üzerinden kişisel savunmalara geçmeye gerek yok. Telefon numaram sitemde yazıyor.
    İyi çalışmalar.
    günü ve zamanı geldiğinde arıyacağım merak etme
  • 11-05-2009, 14:56:23
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahmet havalar sıcak artık sen sahile inde kumda oyna biraz hadi evladım
    bu foruma üye olduğumda ciddi anlamda olmamıştım o yüzden 26 olarak girdim anladınmı bu arada farkındaysan ben üniversite bitirdim yoksa üniversitede okurken askere alıyorlardıda bizmi bilmiyorduk bebe ?
    tey tey tey
  • 11-05-2009, 15:17:18
    #57
    her acılan konu "carlos" "playofcs" kavgasına donusuyor ne yazıkkı. Bu kavgalar sırasındada kimin ne oldugu zamanında ne yaptıgı ortaya cıkıyor.

    Ahmet Can ; Tek dedigin soylesem yok soyle olur boyle olur msn ne soyle yazdın boyle yazdın. Arkadasım forum kurallarına goz at kanıt gostermeden kimseyi suclama.
  • 11-05-2009, 15:23:25
    #58
    Üyeliği durduruldu
    dEsir0us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her acılan konu "carlos" "playofcs" kavgasına donusuyor ne yazıkkı. Bu kavgalar sırasındada kimin ne oldugu zamanında ne yaptıgı ortaya cıkıyor.
    Ahmet Can ; Tek dedigin soylesem yok soyle olur boyle olur msn ne soyle yazdın boyle yazdın. Arkadasım forum kurallarına goz at kanıt gostermeden kimseyi suclama.
    dünya alem biliyor.Sen bilmiyorsann sorun yok.Herşeyin kanıtı vardır bunu unutma.Suçalanan ben değilim o.Bu yazdıklarım yalan diye kimse gelip diyemez.Diyen varsa buyrusun desin.Ne konu açsak yada mesaj yazsak çakalın teki konumuzun içine sı*ıyor.Bunlarıda bile biliyor kendi uydurmalarım değil.Bak bakalım bundan önceki mesajlarıma sadece ben değil çoğu kişiyle sorunu olan bir firma.
  • 11-05-2009, 15:36:16
    #59
    kıngofcs icin mi diyorsun ? Carlos resmen demiş zamanında beraberdik baska firmalara saldırıyorduk onun icin bu kadar buyuyuz die. KİNGOFCS ye lafım yok buda carlos'un iddiası.

    Benim derdim , yok o iyi bu kotu sen suclusun sen sucladın vs. demek degil. Sen bilirsin ben bilmem. Sen onların icinden gelmesin. Ben onları bu forumda tanıdım. Bilmem anlatabiliyor muyum ?