• 10-05-2009, 16:37:44
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba.Arkadaşlar yaklaşık 5 saat önce açtığım konuda R10 un clanını kuralım dedik.Fakat bir cs server sponsoru bulamadık daha.Acaba forumdaki serverciler den biri bize sponsor olmayı kabul edermi.14+2 sw yeter diye düşünüyorum.eğer sponsor olamassa acaba 14+2 sw nin geliş fiyatı nedir onlara ?
    son serverlerinizden verebilirsiniz isterseniz maç serverlerinizden verin? serveri doldurmaya çalışacağız buda sizin reklamınız açısından da faydalı olacaktır.

    not: 14+2 yi geliş fiyatından alabilirm uygunsa
  • 10-05-2009, 17:07:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    15 TL'ye sağlayabilirim
  • 10-05-2009, 17:10:35
    #3
    hm. acaba 12+2 yi ne kadara sağlıyabılırsınız.en düşükten başlıyalım diye düşünüyorum.serveri dolduramama ihtimalimizde var çünkü.
  • 10-05-2009, 17:12:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    20 ttl lik fiyatı r10 için 15 e indirdim.Bundan sonra inmekte abez kaçar.
  • 10-05-2009, 17:17:04
    #5
    anladım.pm attım bi bakarmısınız
  • 10-05-2009, 18:29:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    len batu 20+2 10 lira gel
  • 10-05-2009, 18:30:47
    #7
    valla mı abı ya senı sevıom abi kahramanımsın xD
  • 10-05-2009, 18:37:33
    #8
    Tamam arkadaşlar başka mesaj atmanıza gerek kalmadı.ONUR abi sağolsun sw mizi 1o tl ye sağlıyıcakmış.bidaha teşekkür ediyorum onur abiye
  • 10-05-2009, 18:38:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    14+2 50 TL (r10'a özel 35 TL)
    10+2 25 TL (Maç Serveri r10'a özel 20 TL)