Merhaba.Arkadaşlar yaklaşık 5 saat önce açtığım konuda R10 un clanını kuralım dedik.Fakat bir cs server sponsoru bulamadık daha.Acaba forumdaki serverciler den biri bize sponsor olmayı kabul edermi.14+2 sw yeter diye düşünüyorum.eğer sponsor olamassa acaba 14+2 sw nin geliş fiyatı nedir onlara ?
son serverlerinizden verebilirsiniz isterseniz maç serverlerinizden verin? serveri doldurmaya çalışacağız buda sizin reklamınız açısından da faydalı olacaktır.
not: 14+2 yi geliş fiyatından alabilirm uygunsa
Hadi Cs Sunucuları Server Sponsorumuz Olun
58
●2.746