• 11-05-2009, 13:51:10
    #37
    ben konuyu baştan okumadım ama sponsorluk diyor başlıkta hosting sponsorluk gibimi bu evden seerver kurdukmu ipmiz oluyo siz sponsor oldunuzmu salladım gjajcs cs5.gjajcs.com mu oluyor server adresimiz ?
  • 11-05-2009, 13:59:28
    #38
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakın serveri geliş fiyatından veriyorsa bu kötülük olmamalı.(!) csoyuncu nun kalitesi zaten bellidir.milletin rızkı demişsiniz.şöyle düşünelim elinizde bir mal var.2 kişide bu malı aynı fiyattan alıyor fakat biri daha ucuza satıyor.ozaman bu kişi diğerinin hakkını mı yiyor? çok saçma konuşuyorsunuz ve de her konuyu baltalıyorsunuz.lütfen artık konularıma cevap yazmayınız.
    Geliş fiyatı gibi bir durum söz konusu olamaz ( toplu ip gibi bir saçmalık değilse), bu kadar basit fiyatlara sunucu satışı yapılıyorsa, kaliteli olduğuda savunulamaz neden diyeceksiniz ? madem ki bu kadar basit fiyatlara sunucu satıyorlar o halde, giderleride bayağı bir az olmalı, ee gider azsa ne olur ? kalite söz konusu olamaz, bu olay bu kadar basit oluyor malesef bunun aksini savunanlar varolsada.. Şahsi görüşüm, kimse ile ilgili değildir,forumun amacıda milletin şahsi görüşlerini rahatça dile getirmesidir zaten,kimse kimseyi bu konuda yargılamayaz.
  • 11-05-2009, 14:04:38
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha 2 yıl önce benim konumumdayken, herkesin hakkını-rıskını çaldığını unutma.
    O zamanlar fiyatlar yüksekti. Herkes şuanda senin olduğun gibi 10 liraya sunucu satmaya çalışırken, sen 50 liraya satıyordun. Üstüne ucuza satanlara tek tek gelip, size söylediğim fiyatlara satmazsanız sörvürlarınızı heçleyecem, kapatacam, donduracam, ben HEÇIR ANA 'yım diye dolaşıyordun?
    Bunları yaptın, sonra ne kazandın ? Allah herkese hakettiğini veriyor, haketmediğini elinden alıyor.
    Biraz sosyalleş, beynini kıskançlığa ve saçma savunma şekillerine bürüme.
    Çok fazla saçma konular üzerinde düşünme-yoğunlaşma. Allah korusun hücrelerin yanlış bölünür ve haddinden fazla büyümeye başlarsa, acilen doktara git.
    şimdi diğer çakala artık cvp bile vermeyeceğimde sana şunu söyliyim onur; O zamanlar bu elimdeki gücü kim yönetiyordu sen-talat birde ben. Bu kararları yanlış hatırlamıyorsam beraber bi araya gelip veriyorduk.Hatta hiç unutmam birisi bizden ucuz server satıyor 20 tane servera ulaştı onu yoketmemiz lazım diyip talatla kafamı msnden şişirenler kimdi acaba ? Herşeyi bana yükle dur yükle dur sanki sen sütten çıkmış akkaşıksın dostum!. Sonrada unuttun tabi sen kendi aramızdada bi anlaşmamız vardı sen ve talat bu anlaşmaya aykırı davranmaya başlayınca 2nizide roketledim( bak gerçek olunca yaptığım şeyleri çekinmeden yazıyorum ) . Ben yaptıklarımı her türlü çektim ama bu çekme sırası sana gelirse inan bana ben gibi ucuz kurtulamazsın =) Yaptığın pisslikler o kadar çok büyükki ölene kadar çekersin tahminim bi kere fatura kesilmeye başlanırsa sanada.

    Sende küçük çakal ahmet; Ben senin sayende kurtulmadım bunu cümle alem biliyor kafana sok. İşlerle ilgilenemediğim için o duruma düştüm reel hayatımdaki sorunlardan sıkıntılardan dolayı. Ocak ayında seni kovduğum zaman 11 serverım vardı senin gittiğin haftasında 35 tane server satıp bu sayıyı 46 yaptım Sana yaptığımın sen emin ol 1000 katını hakediyordun ama içimizdeki Allah korkusu bu kadarına izin verdi =) Sende şuna emin ol bunlar iyi günler öte bildiğin kadar iyi öt .Elbet bu devran döner bu sever horoz domalır tavuk gömer
  • 11-05-2009, 14:07:34
    #40
    Konu amacından sapmış arkadaşlar.
    Report.
  • 11-05-2009, 14:08:00
    #41
    Üyeliği durduruldu
    SadeceOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geliş fiyatı gibi bir durum söz konusu olamaz ( toplu ip gibi bir saçmalık değilse), bu kadar basit fiyatlara sunucu satışı yapılıyorsa, kaliteli olduğuda savunulamaz neden diyeceksiniz ? madem ki bu kadar basit fiyatlara sunucu satıyorlar o halde, giderleride bayağı bir az olmalı, ee gider azsa ne olur ? kalite söz konusu olamaz, bu olay bu kadar basit oluyor malesef bunun aksini savunanlar varolsada.. Şahsi görüşüm, kimse ile ilgili değildir,forumun amacıda milletin şahsi görüşlerini rahatça dile getirmesidir zaten,kimse kimseyi bu konuda yargılamayaz.

    yahu adamım ne kadar uzattınız şu saçma konuyu. Benim faturalarımı elalemmi ödüyor Allah aşkına belki hiç giderim yok belki yok denecek kadar az nedir yani bu kadar bu dert ettiğiniz kalite olayı.Kalitemde sorun olduğunu düşünüyorsan adresim belli yerim belli yurdum belli girer bakarsın serverlara bu kadar basit.

    Hem tekrar tekrar söylüyorum bu konuyu Batu açmasaydı 10 liraya serverın s'sini vermezdim.
  • 11-05-2009, 14:14:41
    #42
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu adamım ne kadar uzattınız şu saçma konuyu. Benim faturalarımı elalemmi ödüyor Allah aşkına belki hiç giderim yok belki yok denecek kadar az nedir yani bu kadar bu dert ettiğiniz kalite olayı.Kalitemde sorun olduğunu düşünüyorsan adresim belli yerim belli yurdum belli girer bakarsın serverlara bu kadar basit.
    Hem tekrar tekrar söylüyorum bu konuyu Batu açmasaydı 10 liraya serverın s'sini vermezdim.
    Güzel kardeşim, şahsi fikrim diye not düştüm oraya, senin sunucularınla alakası yok anlayamadın galiba ? beni ilgilendirmez senin bahsettiğin kalite vs. dert yaptığım falan da yok.
  • 11-05-2009, 14:18:12
    #43
    Üyeliği durduruldu
    SadeceOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kardeşim, şahsi fikrim diye not düştüm oraya, senin sunucularınla alakası yok anlayamadın galiba ? beni ilgilendirmez senin bahsettiğin kalite vs. dert yaptığım falan da yok.

    bana kardeşim diye hitap edecek kadar büyük değilsin biraz dikkat et hitap şekline . Tmm konuyu anladım kusura bakma
  • 11-05-2009, 14:20:45
    #44
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana kardeşim diye hitap edecek kadar büyük değilsin biraz dikkat et hitap şekline . Tmm konuyu anladım kusura bakma
    Estf. Burada yaş muhabetlerine girecek değilim, ayrıca bu ortağımın yaşı zaten.Ayrıca oradaki kardeşim lafı küçüklük anlamadında değil.
  • 11-05-2009, 14:23:03
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi diğer çakala artık cvp bile vermeyeceğimde sana şunu söyliyim onur; O zamanlar bu elimdeki gücü kim yönetiyordu sen-talat birde ben. Bu kararları yanlış hatırlamıyorsam beraber bi araya gelip veriyorduk.Hatta hiç unutmam birisi bizden ucuz server satıyor 20 tane servera ulaştı onu yoketmemiz lazım diyip talatla kafamı msnden şişirenler kimdi acaba ? Herşeyi bana yükle dur yükle dur sanki sen sütten çıkmış akkaşıksın dostum!. Sonrada unuttun tabi sen kendi aramızdada bi anlaşmamız vardı sen ve talat bu anlaşmaya aykırı davranmaya başlayınca 2nizide roketledim( bak gerçek olunca yaptığım şeyleri çekinmeden yazıyorum ) . Ben yaptıklarımı her türlü çektim ama bu çekme sırası sana gelirse inan bana ben gibi ucuz kurtulamazsın =) Yaptığın pisslikler o kadar çok büyükki ölene kadar çekersin tahminim bi kere fatura kesilmeye başlanırsa sanada.
    Sende küçük çakal ahmet; Ben senin sayende kurtulmadım bunu cümle alem biliyor kafana sok. İşlerle ilgilenemediğim için o duruma düştüm reel hayatımdaki sorunlardan sıkıntılardan dolayı. Ocak ayında seni kovduğum zaman 11 serverım vardı senin gittiğin haftasında 35 tane server satıp bu sayıyı 46 yaptım Sana yaptığımın sen emin ol 1000 katını hakediyordun ama içimizdeki Allah korkusu bu kadarına izin verdi =) Sende şuna emin ol bunlar iyi günler öte bildiğin kadar iyi öt .Elbet bu devran döner bu sever horoz domalır tavuk gömer
    kaşınıyorsun derim.CsOyuncu Oyunsen hakları satılıktır.Bunu babammı yazdı msnsine.Sonra gelip dedim onur saçmalama kapama ben para yatırırım kapatmaytız.Sende bilemiyorum felan dedin.Sonra para attım ve sunucu kirasını ödedin.Senin yaptığın çakallığı anlatmıyorum anlkatsam zaten ne kadar rezil ve aşa*ılık bi insan olduğunu cümle alem görür.ama anlatmıyorumBu arada sana yapacağım saldırıları seni geçtim profilo bile loglayamaz haberin olsun.Sesimi çıkarmıyorum sadece izliyorum.Adam gibi işine bak aşağıya düşme.