Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yahu adamım ne kadar uzattınız şu saçma konuyu. Benim faturalarımı elalemmi ödüyor Allah aşkına belki hiç giderim yok belki yok denecek kadar az nedir yani bu kadar bu dert ettiğiniz kalite olayı.Kalitemde sorun olduğunu düşünüyorsan adresim belli yerim belli yurdum belli girer bakarsın serverlara bu kadar basit.
Hem tekrar tekrar söylüyorum bu konuyu Batu açmasaydı 10 liraya serverın s'sini vermezdim.
Güzel kardeşim, şahsi fikrim diye not düştüm oraya, senin sunucularınla alakası yok anlayamadın galiba ? beni ilgilendirmez senin bahsettiğin kalite vs. dert yaptığım falan da yok.