Güzel kardeşim, şahsi fikrim diye not düştüm oraya, senin sunucularınla alakası yok anlayamadın galiba ? beni ilgilendirmez senin bahsettiğin kalite vs. dert yaptığım falan da yok.
bana kardeşim diye hitap edecek kadar büyük değilsin biraz dikkat et hitap şekline

. Tmm konuyu anladım kusura bakma