SadeceOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geliş fiyatı gibi bir durum söz konusu olamaz ( toplu ip gibi bir saçmalık değilse), bu kadar basit fiyatlara sunucu satışı yapılıyorsa, kaliteli olduğuda savunulamaz neden diyeceksiniz ? madem ki bu kadar basit fiyatlara sunucu satıyorlar o halde, giderleride bayağı bir az olmalı, ee gider azsa ne olur ? kalite söz konusu olamaz, bu olay bu kadar basit oluyor malesef bunun aksini savunanlar varolsada.. Şahsi görüşüm, kimse ile ilgili değildir,forumun amacıda milletin şahsi görüşlerini rahatça dile getirmesidir zaten,kimse kimseyi bu konuda yargılamayaz.

yahu adamım ne kadar uzattınız şu saçma konuyu. Benim faturalarımı elalemmi ödüyor Allah aşkına belki hiç giderim yok belki yok denecek kadar az nedir yani bu kadar bu dert ettiğiniz kalite olayı.Kalitemde sorun olduğunu düşünüyorsan adresim belli yerim belli yurdum belli girer bakarsın serverlara bu kadar basit.

Hem tekrar tekrar söylüyorum bu konuyu Batu açmasaydı 10 liraya serverın s'sini vermezdim.