• 11-05-2009, 14:25:47
    #46
    Üyeliği durduruldu
    playofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaşınıyorsun derim.CsOyuncu Oyunsen hakları satılıktır.Bunu babammı yazdı msnsine.Sonra gelip dedim onur saçmalama kapama ben para yatırırım kapatmaytız.Sende bilemiyorum felan dedin.Sonra para attım ve sunucu kirasını ödedin.Senin yaptığın çakallığı anlatmıyorum anlkatsam zaten ne kadar rezil ve aşağılık bi insan olduğunu cümle alem görür.ama anlatmıyorum
    senin attığın 50-100 liraylamı kurtardım diyorsun hostu o da güzel varsa 50-100 lira kirası olan bi dc banada söyle hep beraber geçek oraya sen zaten o durumu anlatmıştın bende sana diğer konularda güzelce cvbı vermiştim. Hem bir insan başkasını rezil edemez ancak kendini rezil eder Bence serverlarına bak rezilliğini gör. Hırsızlık üstüne kurulan hosttan ekmek kapısından hayır gelmez ne sana ne birde başkasına
  • 11-05-2009, 14:27:12
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin attığın 50-100 liraylamı kurtardım diyorsun hostu o da güzel varsa 50-100 lira kirası olan bi dc banada söyle hep beraber geçek oraya sen zaten o durumu anlatmıştın bende sana diğer konularda güzelce cvbı vermiştim. Hem bir insan başkasını rezil edemez ancak kendini rezil eder Bence serverlarına bak rezilliğini gör. Hırsızlık üstüne kurulan hosttan ekmek kapısından hayır gelmez ne sana ne birde başkasına
    Safsın çok saf Sende 0 paramı var dedim makine parası çıkmıyor dedim ve gerisini ben tamamaladım
  • 11-05-2009, 14:30:30
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Bu arada sen benim resellerden kendi müşterilerine benim haberim olmadan parayla host açacak kadar ve açtığın hostu kendi hostlarımdan birisi diyecek zavallı ve acizsin.
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana kardeşim diye hitap edecek kadar büyük değilsin biraz dikkat et hitap şekline . Tmm konuyu anladım kusura bakma
    Daha 3 ay önce askerlik kağıdın geldi 26 yaşındamısın sen
  • 11-05-2009, 14:42:04
    #49
    playofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada sen benim resellerden kendi müşterilerine benim haberim olmadan parayla host açacak kadar ve açtığın hostu kendi hostlarımdan birisi diyecek zavallı ve acizsin.
    Daha 3 ay önce askerlik kağıdın geldi 26 yaşındamısın sen
    İşte bende bu yüzden internet ortamındaki şahıslara hitap şeklimi değiştirmem.
  • 11-05-2009, 14:45:31
    #50
    Üyeliği durduruldu
    SadeceOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte bende bu yüzden internet ortamındaki şahıslara hitap şeklimi değiştirmem.

    yaşım 23 sadeceoyun. Sana güzel bir tavsiyede bulunayım söylediği 5 kelimeden 4ü yalan olan 16 yaşındaki bebelerin arkasından birilerini tahrik edici söylemler etme. Bu herkezin başına dert olur bigün
  • 11-05-2009, 14:48:30
    #51
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşım 23 sadeceoyun. Sana güzel bir tavsiyede bulunayım söylediği 5 kelimeden 4ü yalan olan 16 yaşındaki bebelerin arkasından birilerini tahrik edici söylemler etme. Bu herkezin başına dert olur bigün

    Peki haklısınız.Amacım tahrik etmek değil, internet ortamı sonuçta kimin ne olduğu belli değil. Hak verirsiniz ki
  • 11-05-2009, 14:49:34
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşım 23 sadeceoyun. Sana güzel bir tavsiyede bulunayım söylediği 5 kelimeden 4ü yalan olan 16 yaşındaki bebelerin arkasından birilerini tahrik edici söylemler etme. Bu herkezin başına dert olur bigün
    Yaşım 17 bunu söylemekten utanmıyorum tam tersine gurur duyuyorum.Bu işleri bu yaşta yapabilmeye.Akıl yaşta değil baştadır.Senin yaşın en fazla 20 3 ay önce askere gitcktin ve raporun olduğu için gitmedin.Askerlik yaşını 26 yamı çıkardılar anlamadım.yada eger yaşın 23 se neden 26 yaptın
  • 11-05-2009, 14:50:49
    #53
    Böyle forum msn üzerinden kişisel savunmalara geçmeye gerek yok. Telefon numaram sitemde yazıyor.

    İyi çalışmalar.
  • 11-05-2009, 14:54:17
    #54
    Üyeliği durduruldu
    playofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşım 17 bunu söylemekten utanmıyorum tam tersine gurur duyuyorum.Bu işleri bu yaşta yapabilmeye.Akıl yaşta değil baştadır.Senin yaşın en fazla 20 3 ay önce askere gitcktin ve raporun olduğu için gitmedin.Askerlik yaşını 26 yamı çıkardılar anlamadım.yada eger yaşın 23 se neden 26 yaptın

    ahmet havalar sıcak artık sen sahile inde kumda oyna biraz hadi evladım

    bu foruma üye olduğumda ciddi anlamda olmamıştım o yüzden 26 olarak girdim anladınmı bu arada farkındaysan ben üniversite bitirdim yoksa üniversitede okurken askere alıyorlardıda bizmi bilmiyorduk bebe ?