playofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşım 17 bunu söylemekten utanmıyorum tam tersine gurur duyuyorum.Bu işleri bu yaşta yapabilmeye.Akıl yaşta değil baştadır.Senin yaşın en fazla 20 3 ay önce askere gitcktin ve raporun olduğu için gitmedin.Askerlik yaşını 26 yamı çıkardılar anlamadım.yada eger yaşın 23 se neden 26 yaptın

ahmet havalar sıcak artık sen sahile inde kumda oyna biraz hadi evladım

bu foruma üye olduğumda ciddi anlamda olmamıştım o yüzden 26 olarak girdim anladınmı bu arada farkındaysan ben üniversite bitirdim yoksa üniversitede okurken askere alıyorlardıda bizmi bilmiyorduk bebe ?