Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin attığın 50-100 liraylamı kurtardım diyorsun hostu o da güzel varsa 50-100 lira kirası olan bi dc banada söyle hep beraber geçek oraya sen zaten o durumu anlatmıştın bende sana diğer konularda güzelce cvbı vermiştim. Hem bir insan başkasını rezil edemez ancak kendini rezil eder Bence serverlarına bak rezilliğini gör. Hırsızlık üstüne kurulan hosttan ekmek kapısından hayır gelmez ne sana ne birde başkasına
Safsın çok saf Sende 0 paramı var dedim makine parası çıkmıyor dedim ve gerisini ben tamamaladım