senin attığın 50-100 liraylamı kurtardım diyorsun hostu o da güzel

varsa 50-100 lira kirası olan bi dc banada söyle hep beraber geçek oraya

sen zaten o durumu anlatmıştın bende sana diğer konularda güzelce cvbı vermiştim. Hem bir insan başkasını rezil edemez ancak kendini rezil eder

Bence serverlarına bak rezilliğini gör. Hırsızlık üstüne kurulan hosttan ekmek kapısından hayır gelmez ne sana ne birde başkasına
Safsın çok saf

Sende 0 paramı var dedim makine parası çıkmıyor dedim ve gerisini ben tamamaladım