kaşınıyorsun derim.CsOyuncu Oyunsen hakları satılıktır.Bunu babammı yazdı msnsine.Sonra gelip dedim onur saçmalama kapama ben para yatırırım kapatmaytız.Sende bilemiyorum felan dedin.Sonra para attım ve sunucu kirasını ödedin.Senin yaptığın çakallığı anlatmıyorum anlkatsam zaten ne kadar rezil ve aşağılık bi insan olduğunu cümle alem görür.ama anlatmıyorum
senin attığın 50-100 liraylamı kurtardım diyorsun hostu o da güzel

varsa 50-100 lira kirası olan bi dc banada söyle hep beraber geçek oraya

sen zaten o durumu anlatmıştın bende sana diğer konularda güzelce cvbı vermiştim. Hem bir insan başkasını rezil edemez ancak kendini rezil eder

Bence serverlarına bak rezilliğini gör. Hırsızlık üstüne kurulan hosttan ekmek kapısından hayır gelmez ne sana ne birde başkasına