her acılan konu "carlos" "playofcs" kavgasına donusuyor ne yazıkkı. Bu kavgalar sırasındada kimin ne oldugu zamanında ne yaptıgı ortaya cıkıyor.
Ahmet Can ; Tek dedigin soylesem yok soyle olur boyle olur msn ne soyle yazdın boyle yazdın. Arkadasım forum kurallarına goz at kanıt gostermeden kimseyi suclama.
dünya alem biliyor.Sen bilmiyorsann sorun yok.Herşeyin kanıtı vardır bunu unutma.Suçalanan ben değilim o.Bu yazdıklarım yalan diye kimse gelip diyemez.Diyen varsa buyrusun desin.Ne konu açsak yada mesaj yazsak çakalın teki konumuzun içine sı*ıyor.Bunlarıda bile biliyor kendi uydurmalarım değil.Bak bakalım bundan önceki mesajlarıma sadece ben değil çoğu kişiyle sorunu olan bir firma.