kıngofcs icin mi diyorsun ? Carlos resmen demiş zamanında beraberdik baska firmalara saldırıyorduk onun icin bu kadar buyuyuz die. KİNGOFCS ye lafım yok buda carlos'un iddiası.

Benim derdim , yok o iyi bu kotu sen suclusun sen sucladın vs. demek degil. Sen bilirsin ben bilmem. Sen onların icinden gelmesin. Ben onları bu forumda tanıdım. Bilmem anlatabiliyor muyum ?